Gå til innhold

Hel pysj til voksne?

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

11

• morsan

9

• Lillemus

7

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe da tror jeg du kommer til å se ut som en stor teletubby :-)

Jepp! :o) Det jeg tenkte og.. Tror jeg skal skaffe meg en sånn trekant til hodet også.

Skrevet

JIppi - nå ble jeg glad! :o) http://www.onepiece.no/index.php?cPath=136

En lilla en blir gave til meg selv, siden jeg er så snill. :) hehe.. så sinnsykt deilige ut.

Hehe...man kan jo lure på når tid man kan få bruk for å dra glidelåsen HELT opp...(fniiis), ellers så jo dressen grei ut :)

Skrevet

You've got to be kidding!

Har du tenkt å ta på deg en heldekkende polardrakt når du går til køys????

Den kommer til å gjøre mirakler for sexlivet, det er helt sikkert. Fyttihelvete!

Hehe.. neida. :) Sover i trusa eller naken, er til sofakroken, hyttetur eller morgenkaffen. :o) Minst mulig klær i senga. Må

Skrevet

Mener du alvorlig at du skal sove i noe sånt?

*svett og klaus ved tanken*

Nei nei - da hadde jeg styki med :o) SOver i trusa eller naken. Kosedress da vettu.. Ikke "sånn" kos da.. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei nei - da hadde jeg styki med :o) SOver i trusa eller naken. Kosedress da vettu.. Ikke "sånn" kos da.. ;)

Hehe, ok!

Tror jeg ville foretrekke et ullpledd, jeg.

candyqueen_83
Skrevet

På den siste linken får man dem til 599 :o) Kanskje jeg skal slå til :o)

Nei det var kjedelige farger. Jeg ville gjerne hatt den brune og rosa fra HELT. Men koster jo 900 kr.

candyqueen_83
Skrevet

''Hva er kosedress?

Kosedressen er verdens deiligste plagg. Vi har kombinert joggebuksa med hettegenseren og fått et antrekk som kan brukes til alt fra sofakos til afterski. Vår stilrene kosedress er kremen av joggedresser og bruksmulighetene er uendlige. Vi nevner fest, sofaen, under skidressen, på båttur, på flyet, i bilen og på hytta! ''

Klippet fra kosedress.no

Tror jeg hadde sett litt rart på den som sitter på flyet med den dressen her. Haha

Skrevet

''Hva er kosedress?

Kosedressen er verdens deiligste plagg. Vi har kombinert joggebuksa med hettegenseren og fått et antrekk som kan brukes til alt fra sofakos til afterski. Vår stilrene kosedress er kremen av joggedresser og bruksmulighetene er uendlige. Vi nevner fest, sofaen, under skidressen, på båttur, på flyet, i bilen og på hytta! ''

Klippet fra kosedress.no

Tror jeg hadde sett litt rart på den som sitter på flyet med den dressen her. Haha

Kanskje de mener i privatflyet? ;-)

Skrevet

"Mens fancy dress", faktisk!! :o)

Heter det forresten ikke 'men's'..?

...kanskje de har blitt påvirket av norsk til å skrive feil, akkurat som mange nordmenn skriver genetivs s på engelsk maner? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Kanskje de mener i privatflyet? ;-)

Håper det :o)

Skrevet

Haha - det hadde vært noe, da hadde sønnen min løpt etter meg hele dagen, han elsker sånne hele drakter. Stakkars sånne maskotter på kjøpesentre og sånn, han blir helt vill! :o)

Skrevet

Haha - det hadde vært noe, da hadde sønnen min løpt etter meg hele dagen, han elsker sånne hele drakter. Stakkars sånne maskotter på kjøpesentre og sånn, han blir helt vill! :o)

*S* Ikke si stakkars, da - de maskotene får jo tross alt betalt for det! ;-)

Skrevet

Jepp! :o) Det jeg tenkte og.. Tror jeg skal skaffe meg en sånn trekant til hodet også.

http://www.jumpinjammerz.com/

Her var det ihvertfal mange å velge mellom, i ulike farger og mønstre ;-) Litt rimeligere var det også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...