Gå til innhold

Hel pysj til voksne?

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

11

• morsan

9

• Lillemus

7

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ROFL

(ler ennå...)

Apropos Teletubby-ene og i særdeleshet Tinky Winky: Da junior var ca 2 år og veldig interessert i Teletubby-ene, var det en amerikansk (?) prest som advarte mot serien, bl a fordi Tinky Winky var homfil (lilla farge, trekant på hodet, håndveske).

Denne prestens uttalelser ble litt ekstra morsomme hjemme hos oss, for på den tiden kalte junior den lilla figuren konsekvent for Kinky Kinky. ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Apropos Teletubby-ene og i særdeleshet Tinky Winky: Da junior var ca 2 år og veldig interessert i Teletubby-ene, var det en amerikansk (?) prest som advarte mot serien, bl a fordi Tinky Winky var homfil (lilla farge, trekant på hodet, håndveske).

Denne prestens uttalelser ble litt ekstra morsomme hjemme hos oss, for på den tiden kalte junior den lilla figuren konsekvent for Kinky Kinky. ;-)

Hehe :).

Det er vel etterhvert allment kjent at han er homofil, men nå tenker en vel heller at det bidrar til å gjøre serien mer PK (en afro, en homse etc. etc.) :-)

Skrevet

Hehe :).

Det er vel etterhvert allment kjent at han er homofil, men nå tenker en vel heller at det bidrar til å gjøre serien mer PK (en afro, en homse etc. etc.) :-)

Ok, har ikke fått med meg dette at det bevisst var en homse og en afro i serien...;-)

Er afro'en den med krøll?

Skrevet

Ok, har ikke fått med meg dette at det bevisst var en homse og en afro i serien...;-)

Det er vel Dipsy som er litt mørkere i ansiktet og kalles afro = afroamerikaner? Eller?

Gjest alt de finner på for å tjene penger :)
Skrevet

Modelljentene så i det minste litt søte ut i disse pysjene, men jeg kan ikke annet enn å si finn en feil når jeg ser på dette:

http://www.jumpinjammerz.com/tree+frogs/product-214-pajamas/

;-)

én feil bare? hmm... da lurer jeg på hvilken det du mener

*fniiis*

tenk hva ungdommene hadde sagt hvis vi kom hjem med en slik til dem uten at det var blitt en motegreie? Vi hadde vel blitt noe i nærheten av verbalt halshogget ;)

Skrevet

Det er vel Dipsy som er litt mørkere i ansiktet og kalles afro = afroamerikaner? Eller?

Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)

Gjest savner dem ikke :)
Skrevet

Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)

''Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)''

..og takk Gud for det!!

Skrevet

Modelljentene så i det minste litt søte ut i disse pysjene, men jeg kan ikke annet enn å si finn en feil når jeg ser på dette:

http://www.jumpinjammerz.com/tree+frogs/product-214-pajamas/

;-)

''finn en feil ''

Den var lett! det må være at føttene på drakta ikke har antiskli-knotter under, slik at lille vennenekan risikere å skli og falle når han skal opp på do om nattta! ;-)

Skrevet

''Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)''

Det er den grønne, men den er ikke så veldig mørk i ansiktet da. Og heldigvis er det leeeeeenge siden Teletubbiene var poppis hos oss også.

Skrevet

''Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)''

Det er den grønne, men den er ikke så veldig mørk i ansiktet da. Og heldigvis er det leeeeeenge siden Teletubbiene var poppis hos oss også.

Ja, nå føles det lenge siden vanlig barne-tv var populært også. Nå for tiden bederves det unge sinn av programmer som "Two and a half men" osv...;-)

Skrevet

Ja, nå føles det lenge siden vanlig barne-tv var populært også. Nå for tiden bederves det unge sinn av programmer som "Two and a half men" osv...;-)

Her går det i Hannah Montana og Cody&Zack. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Husker ikke fargen (er det den grønne, tro?), men en har brunere hud enn de andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...