Mary Poppins Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Jepp! ) Det jeg tenkte og.. Tror jeg skal skaffe meg en sånn trekant til hodet også. Modelljentene så i det minste litt søte ut i disse pysjene, men jeg kan ikke annet enn å si finn en feil når jeg ser på dette: http://www.jumpinjammerz.com/tree+frogs/product-214-pajamas/ ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 ROFL (ler ennå...) Apropos Teletubby-ene og i særdeleshet Tinky Winky: Da junior var ca 2 år og veldig interessert i Teletubby-ene, var det en amerikansk (?) prest som advarte mot serien, bl a fordi Tinky Winky var homfil (lilla farge, trekant på hodet, håndveske). Denne prestens uttalelser ble litt ekstra morsomme hjemme hos oss, for på den tiden kalte junior den lilla figuren konsekvent for Kinky Kinky. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Apropos Teletubby-ene og i særdeleshet Tinky Winky: Da junior var ca 2 år og veldig interessert i Teletubby-ene, var det en amerikansk (?) prest som advarte mot serien, bl a fordi Tinky Winky var homfil (lilla farge, trekant på hodet, håndveske). Denne prestens uttalelser ble litt ekstra morsomme hjemme hos oss, for på den tiden kalte junior den lilla figuren konsekvent for Kinky Kinky. ;-) Hehe . Det er vel etterhvert allment kjent at han er homofil, men nå tenker en vel heller at det bidrar til å gjøre serien mer PK (en afro, en homse etc. etc.) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe . Det er vel etterhvert allment kjent at han er homofil, men nå tenker en vel heller at det bidrar til å gjøre serien mer PK (en afro, en homse etc. etc.) :-) Ok, har ikke fått med meg dette at det bevisst var en homse og en afro i serien...;-) Er afro'en den med krøll? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ok, har ikke fått med meg dette at det bevisst var en homse og en afro i serien...;-) Er afro'en den med krøll? Det er vel Dipsy som er litt mørkere i ansiktet og kalles afro = afroamerikaner? Eller? 0 Siter
Gjest alt de finner på for å tjene penger :) Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Modelljentene så i det minste litt søte ut i disse pysjene, men jeg kan ikke annet enn å si finn en feil når jeg ser på dette: http://www.jumpinjammerz.com/tree+frogs/product-214-pajamas/ ;-) én feil bare? hmm... da lurer jeg på hvilken det du mener *fniiis* tenk hva ungdommene hadde sagt hvis vi kom hjem med en slik til dem uten at det var blitt en motegreie? Vi hadde vel blitt noe i nærheten av verbalt halshogget 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Det er vel Dipsy som er litt mørkere i ansiktet og kalles afro = afroamerikaner? Eller? Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-) 0 Siter
Gjest savner dem ikke :) Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-) ''Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)'' ..og takk Gud for det!! 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Modelljentene så i det minste litt søte ut i disse pysjene, men jeg kan ikke annet enn å si finn en feil når jeg ser på dette: http://www.jumpinjammerz.com/tree+frogs/product-214-pajamas/ ;-) ''finn en feil '' Den var lett! det må være at føttene på drakta ikke har antiskli-knotter under, slik at lille vennenekan risikere å skli og falle når han skal opp på do om nattta! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-) ''Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)'' Det er den grønne, men den er ikke så veldig mørk i ansiktet da. Og heldigvis er det leeeeeenge siden Teletubbiene var poppis hos oss også. 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 ''Åja, har helt glemt at en av dem var litt mørkere, men nå demrer det....,-) Det er jammen lenge siden det har blitt sett på noe teletubbygreier her i huset;-)'' Det er den grønne, men den er ikke så veldig mørk i ansiktet da. Og heldigvis er det leeeeeenge siden Teletubbiene var poppis hos oss også. Ja, nå føles det lenge siden vanlig barne-tv var populært også. Nå for tiden bederves det unge sinn av programmer som "Two and a half men" osv...;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, nå føles det lenge siden vanlig barne-tv var populært også. Nå for tiden bederves det unge sinn av programmer som "Two and a half men" osv...;-) Her går det i Hannah Montana og Cody&Zack. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ok, har ikke fått med meg dette at det bevisst var en homse og en afro i serien...;-) Er afro'en den med krøll? Husker ikke fargen (er det den grønne, tro?), men en har brunere hud enn de andre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ok, har ikke fått med meg dette at det bevisst var en homse og en afro i serien...;-) Er afro'en den med krøll? http://kaunis.to/archive/stuff/background/teletubbies-tausta-1280x1024.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.