Gå til innhold

Han kommer ikke før i neste uke.

Anbefalte innlegg

Gjest er forelsket og gråter
Skrevet

Jeg har en kjæreste som har flere reisedager enn han er hjemme. Siste helg hadde vi en liten forsoning og det var utrolig trist at han måtte reise søndag. Jeg trodde at han ville komme hjem i dag eller i morgen, men nå får jeg en melding at han kommer ikke før i neste uke. Dette skjer ofte, og det går fra en uke og opptil tre uker mellom vi ser hverandre.

Jeg begynte å gråte. Tårene strømmer nå. Jeg er skremt av å være så forelsket i han at jeg reagerer slik. Jeg savner han så ufattelig og hadde så inderlig håpet at vi kunne få helgen sammen.

Jeg spør meg selv om vi kan holde et forhold gående på denne måten, men jeg vet med meg selv at denne mannen elsker jeg av hele mitt hjerte. Jeg har vært skilt i en del år og har hatt noen kjærester etter det. Dette er noe helt spesielt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...