willia Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er midt i en slankeperiode og har derfor byttet ut fløte med menkomel. På kartongen til menkomel står det at varen står seg i 6mnd i uåpnet kartong, men hvor lang holdbarhetstid har den om den er åpnet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sikkert som ferskvare. Har du lest innholdsfortegnelsen på kartongen? *Grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Aner ikke, men sikkert ganske lang. Det er jo knapt naturlige stoffer i produktet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sikkert som ferskvare. Har du lest innholdsfortegnelsen på kartongen? *Grøss* Enig!! Finnes jo ikke naturlige stoffer i det hele tatt i det produktet der.. Slanker meg sjøl for tida, men i stedet for å ty til plastikkvarer, spiser jeg heller mindre eller ingenting med fløte i.. Ikke noe problem for meg å unngå det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Enig!! Finnes jo ikke naturlige stoffer i det hele tatt i det produktet der.. Slanker meg sjøl for tida, men i stedet for å ty til plastikkvarer, spiser jeg heller mindre eller ingenting med fløte i.. Ikke noe problem for meg å unngå det. Jeg passer vekten, slanker meg ikke, men prøver å spise så ren mat som mulig. Og man bruker vel neppe så mye fløte at en liiiten skvett der man trenger det velter hele kaloriregnskapet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg passer vekten, slanker meg ikke, men prøver å spise så ren mat som mulig. Og man bruker vel neppe så mye fløte at en liiiten skvett der man trenger det velter hele kaloriregnskapet? Nettopp:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg passer vekten, slanker meg ikke, men prøver å spise så ren mat som mulig. Og man bruker vel neppe så mye fløte at en liiiten skvett der man trenger det velter hele kaloriregnskapet? ''man bruker vel neppe så mye fløte'' ...med andre ord overlever man også en liten skvett Menkomel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 ''man bruker vel neppe så mye fløte'' ...med andre ord overlever man også en liten skvett Menkomel Vet ikke hva som er best for kroppen jeg - litt fett og tross alt naturlige næringsstoffer eller samme mengde kjemikalier og kunstige saker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vet ikke hva som er best for kroppen jeg - litt fett og tross alt naturlige næringsstoffer eller samme mengde kjemikalier og kunstige saker? Hehe...jeg har skjønt at du har en svært skeptisk holdning til kunstige stoffer. Men ikke alt fra naturen er av det gode heller... Jeg for min del har en meget avslappet holdning til slike ting. Hos meg brukes det masse sukkerfrie produkter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.