Gjest hjelp meg hvis du kan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 RQ sin lid poll prøver jeg å få tilgang til. Men jeg kommer ikke videre etterat jeg får flere alternativer etter 1 gangs trykk på utgangspunktet. På ønskebarn kan jeg ikke skrive fordi jeg ikke er reg. der inne. Er det noen kloke hoder her inne som kan gi meg et hint om hva jeg gjør feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosered Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kanskje registrere deg på Ønskebarn? Du blir jo helt anonym og trenger ikke være mer aktiv enn du vil. Jeg synes det er der jeg får alle de gode svarene, og det er helt sikkert noen som kanhjelpe deg med dette også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym ja Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje registrere deg på Ønskebarn? Du blir jo helt anonym og trenger ikke være mer aktiv enn du vil. Jeg synes det er der jeg får alle de gode svarene, og det er helt sikkert noen som kanhjelpe deg med dette også. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.