Gå til innhold

Lettrørt og imponert...


også en mor

Anbefalte innlegg

....lurer meg på om jeg er litt premenstruell, eller om jeg bare er litt mykere om hjertet enn vanlig (og til vanlig _er _ jeg myk), men i dag har jeg altså sippet mye her på dol.

Synes det er så utrolig masse sterke historier og spørsmål fra hele livets spekter. Fødsel, oppvekst, mobbing, død etc etc.... og så er det så utrolig mange flinke og velformulerte svar at jeg blir mektig imponert.

Får lyst å slå et slag for alle de flotte menneskene som er innom på DOL. Takk!

(alt for mange er det klaging om de ikke fullt så fine innleggene - så de holder vi utenom nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig! Særlig er et par enkelte kjente dol`ere her inne som nesten alltid har noen helt fantastiske svar. Nesten så jeg innbiller meg at de er profosjonelle på privaten og har et slags kall her inne på DOL;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Helt enig!!

Har vi noe som vi trenger å få løst, er det alltid mye input og informasjon/hjelp å få her inne :) gubben ler litt av meg av og til, men det funker alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Særlig er et par enkelte kjente dol`ere her inne som nesten alltid har noen helt fantastiske svar. Nesten så jeg innbiller meg at de er profosjonelle på privaten og har et slags kall her inne på DOL;-)

Nettop! Akkurat _det_ har jeg også tenkt :) Jeg føler meg skikkelig klønete i forhold...... Men det vi alle _kan_ bidra med, er å holde helt vanlig folkeskikk i hevd. :)

*gjør så godt jeg kan* mens jeg nyter godt av all kunnskapen som villig blir delt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...