Lula Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har en 13åring her i huset (gutt) som bryr seg fint lite om klær og hvordan han ser ut. Guttungen trenger ny vinterjakke og mor foreslo dunjakke. Ser at det er pop rundtom, men neida, dunjakke skulle han ikke ha (det har jo alle andre). Han ønsker seg en varm vinterjakke som er tynn og lett. Finnes det? eller er det en selvmotsigelse? Gode tips mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sjekk på Cubus, der har de flotte vinterjakker, ikke dun, men gode, tykke jakker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg så noen kjempefine (tror det var fra Bergans?) i går i en sportsbutikk. Da kan man fylle på under ettersom hvor kaldt det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Prøv på G-sport. Vi var der for en uke siden og fikk to flotte jakker til jente. Var en kampanje også med varer til 30, 50 og 70 %. Sparte ganske mange penger på de jakkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnea72 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Skogstad har tynne lette vinterjakker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg tror det blir Helly Hansen jakke til snuppa på 10. De hadde også til gutt. Disse er vanntette, noe som er en fordel her på Østlandet. Det finnes også bukse til. Prisen var litt under 800 på XXL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.