Speak Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Forberedelsene er i gang. Jeg har lovt å bake Halloween-kake. (Krydderkake men hvit glasur og orange spindelvev med edderkopper i. Den er grei. Men de trenger jo litt mat også. Noen forslag til hvordan jeg kan lage pizza med Halloween som tema? Pizza-saus blir selvsagt blod-dip for anledningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har dessverre ikke svar til deg, men ble nysgjerrig på kaken du foreslo - tips? Når er Halloween, igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tegne et spindelvev oppå osten med ketchup? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg brukte ketchup (fra en flaske der deet bare var en slant igjen) og farget ketchupen helt mørk med en dæsj sukkerkulør. Så tegnet jeg spindelvevmønster på den ellers helt ordinære pizzaen, og pyntet med en plastedderkopp eller to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flue bua Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har dessverre ikke svar til deg, men ble nysgjerrig på kaken du foreslo - tips? Når er Halloween, igjen? Siste lørdag før første fullmåne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har dessverre ikke svar til deg, men ble nysgjerrig på kaken du foreslo - tips? Når er Halloween, igjen? Alltid siste dag i oktober 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alltid siste dag i oktober Men flyttes det ikke ofte til en viss ukedag? Burde vite dette, men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Denimbird Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Googlet det for deg: http://images.google.no/images?hl=no&source=hp&q=halloween%2Bpizza&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder&gbv=2&aq=f&oq= 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva med svart spaghettig (finns å få kjøpt i endel større matforretninger, er farget med blekksprutblekk) med rød tomatsaus (= "blod")? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Googlet det for deg: http://images.google.no/images?hl=no&source=hp&q=halloween%2Bpizza&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder&gbv=2&aq=f&oq= Tusen takk. Den første var jo bare dritkul:-) Den kommer garantert til å slå an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Har dessverre ikke svar til deg, men ble nysgjerrig på kaken du foreslo - tips? Når er Halloween, igjen? Halloween er alltid 31. oktober:-) Kaka er veldig grei. Baker langpannekaka til Toro (krydderkake) Tar på to poser med Toro glasur. Pynten er melis som jeg farger orange. (gul + bittelitt rød konditorfarge). Jeg tegner spindelvev med denne orange glasuren. Bruker en liten sprøytepose som jeg lager av matpapir. Edderkopper lager jeg av lakris. Lakrispastill som hode, en lakris"mynt" som kropp, og lakrissnører som bein. Den blir kjempefin. Det tar litt tid, men er ikke spesielt vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Tegne et spindelvev oppå osten med ketchup? Det kan fungere, men fikk link til flotte pizzaer over her:-) Likte gresskaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg brukte ketchup (fra en flaske der deet bare var en slant igjen) og farget ketchupen helt mørk med en dæsj sukkerkulør. Så tegnet jeg spindelvevmønster på den ellers helt ordinære pizzaen, og pyntet med en plastedderkopp eller to. Det var også en kul ide. Likte også gress-pizzaen. Vi får se hvor mange som kommer. Altså om det holder med en pizza. Tusen takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Halloween er alltid 31. oktober:-) Kaka er veldig grei. Baker langpannekaka til Toro (krydderkake) Tar på to poser med Toro glasur. Pynten er melis som jeg farger orange. (gul + bittelitt rød konditorfarge). Jeg tegner spindelvev med denne orange glasuren. Bruker en liten sprøytepose som jeg lager av matpapir. Edderkopper lager jeg av lakris. Lakrispastill som hode, en lakris"mynt" som kropp, og lakrissnører som bein. Den blir kjempefin. Det tar litt tid, men er ikke spesielt vanskelig. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.