Gjest luejakt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 sønnen min på 11 år sykler hver dag til skolen. Litt vanskelig å få hjelmen til å sitte godt på om han har en vanlig lue under. Finnes det luer som er fine å ha under hjelmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelmlue Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det finnes egene hjelmluer. Jeg trodde de fleste sportsbutikker (som selger sykkelutstyr i alle fall) hadde slikt, men mulig jeg tar feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Buff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luejakt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det finnes egene hjelmluer. Jeg trodde de fleste sportsbutikker (som selger sykkelutstyr i alle fall) hadde slikt, men mulig jeg tar feil? Takk for tips, skal reise i sportsbutikk å høre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Buff er det eneste som funker for sønnen min. Da har de jo også lue og hals i ett om de trenger noe i halsen også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Buff pleier vi å bruke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sånne tynne halsluer fra Janus er fine under hjelm. Men ikke kjekke å bruke uten hjelm for så store barn. I alle fall bruker mine skolebarn denne luen KUN under hjelm, så den regnes som tilbehør til hjelm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Her bruker ungene buff under hjelmen, og har med seg tykkere lue tilbruk i friminuttene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.