Gjest luejakt Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 sønnen min på 11 år sykler hver dag til skolen. Litt vanskelig å få hjelmen til å sitte godt på om han har en vanlig lue under. Finnes det luer som er fine å ha under hjelmen? 0 Siter
Gjest hjelmlue Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det finnes egene hjelmluer. Jeg trodde de fleste sportsbutikker (som selger sykkelutstyr i alle fall) hadde slikt, men mulig jeg tar feil? 0 Siter
Gjest luejakt Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det finnes egene hjelmluer. Jeg trodde de fleste sportsbutikker (som selger sykkelutstyr i alle fall) hadde slikt, men mulig jeg tar feil? Takk for tips, skal reise i sportsbutikk å høre. 0 Siter
labine Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Buff er det eneste som funker for sønnen min. Da har de jo også lue og hals i ett om de trenger noe i halsen også 0 Siter
Liliaceae Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Sånne tynne halsluer fra Janus er fine under hjelm. Men ikke kjekke å bruke uten hjelm for så store barn. I alle fall bruker mine skolebarn denne luen KUN under hjelm, så den regnes som tilbehør til hjelm. 0 Siter
puttelulle Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Her bruker ungene buff under hjelmen, og har med seg tykkere lue tilbruk i friminuttene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.