puttelulle Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg var syk mandag-tirsdag, men det ble ikke tatt prøver for svineinfluensan av meg, fordi jeg var "for frisk". Nå har jeg 3 syke barn, og den ene ble det tatt prøver av, pga. så høy feber, og desorientering.. Han hadde feberfantasier, og over 40 i feber i går kveld. Nå¨er jeg frisk sjøl... Kan jeg da gå på jobb? Jeg er lærer, og vasser i andres unger hele dagen. Synes det er rart, jeg, med så mange sjuke unger hjemme.. Vi har ikke fått svar på prøva til minsten enda, da, så vi vet jo ikke at det er svineinfluensa vi har i huset... Jeg har nå vært hjemme 3 dager, dvs. dette er 6.dagen etter at jeg fikk symptomer sjøl.(Fikk feber fredag ettermiddag...) Hva gjøres, rundt omkring? Jeg spurte sjefen, og ho var like usikker som meg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ville spurt fastlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.