Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Gjest Har kanskje for sensitive følelser

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorvidt dette er voldtekt eller ikke kommer ikke frem i det denne kvinnen skriver. Det er helt umulig å konkludere med noe som helst annet enn at dette skal ikke skje, dette er en idiot, dette er en kvinne som må jobbe med sine grenser og som åpenbart ikke har det bra, og et forhold som virker destruktivt. Mer enn det kan man ikke si. Jeg sier ikke at dette ikke var en åpenbart grusom episode for den det gjelder, men det er mye mellom bra sex og voldtekt.

Som andre reagerer jeg også på at du umiddelbart gjør denne kvinnen til et offer. Jeg har full respekt for at du har dine egne erfaringer, men de må være akkurat det -dine. Vær forsiktig med å stemple denne typen situasjoner som voldtekt og kvinnen som offer, -det gjør så uten tvil mer skade enn hva det gjør godt.

Jeg ser også flere tydelige tegn på noe som _kan_ være overgrep, men det ville være å tolke -slik du gjør i hele tråden. Å fake orgasme er noe kvinner har gjort i alle år, desverre, men som det blir nevnt under her - overgrep er ikke nødvendigvis den eneste årsaken til at kvinner faker. Ingen her sier at dette er ok, dette skal ikke skje, desverre gjør det det - men man kan ikke kaste rundt seg med så alvorlige og dybdtgripende ord før man vet mer. Denne kvinnen har det så til de grader ikke bra men vi vet ikke mer enn hva hun skriver. Dersom dette er et gjentagende mønster, dersom det kommer frem mer i samme stil om denne mannen noe som ikke skulle forundre meg, så selvsagt er saken en helt annen.

Tusen takk for et veldig ryddig svar!

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

42

• Mary Poppins

22

• Lillemus

9

• Colette

8

Gjest xbellax
Skrevet

Takk.Tror jeg?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"og til og med faket orgasme..."

jeg synes det er helt frferdelig at dere damer ser på dette til mannens forsvar. Hun skriver at dette gjør hun siden det da går fortere for mannen - for at han skal bli fortere ferdig.

Dette har jeg hørt om mange ganger, som triks når man ikke har noe annet stille opp med.

Altså... Klart det er til mannens forsvar at hun faker orgasme. Han tror at hun er med på det, at hun nyter det så mye at hun får orgasme. Hvordan skal han da kunne vite at hun ikke ønsker det?

Skrevet

? For all del, xbellax svar var ryddig og fint, men det er vel akkurat det samme som vi alle har forsøkt å si til deg 500 ganger nå??? Har du virkelig ikke forstått det før nå???

Skrevet

? For all del, xbellax svar var ryddig og fint, men det er vel akkurat det samme som vi alle har forsøkt å si til deg 500 ganger nå??? Har du virkelig ikke forstått det før nå???

Akkurat det samme tenkte jeg... :o) Det er tydeligvis forskjell på hvem som sier det.

Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg... :o) Det er tydeligvis forskjell på hvem som sier det.

Hehe ja det kom veldig tydelig frem nå ;-)

Annonse

Gjest xbellax
Skrevet

Hehe ja det kom veldig tydelig frem nå ;-)

Jeg tror ikke det handler så mye om "hvem", men mer at hidi forstår når hidi vil forstå :-)

Skrevet

Jeg tror ikke det handler så mye om "hvem", men mer at hidi forstår når hidi vil forstå :-)

Ser ikke bort fra at du har rett i det... :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

He, he, jeg er fremdeles ikke enig med dere, men du skrev så pent til meg;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ser ikke bort fra at du har rett i det... :o)

Er ikke enig med dere, men hun svarte nå fint da;)

Gjest xbellax
Skrevet

He, he, jeg er fremdeles ikke enig med dere, men du skrev så pent til meg;)

lol! er det rart jeg stusset ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det der stusset jeg også på. Uansett er det godt at budskapet omsider slo inn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det der stusset jeg også på. Uansett er det godt at budskapet omsider slo inn.

Budskapet slo ikke inn, jeg mener fremdeles det samme, men hun svarte meg så fint:)

Annonse

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Budskapet slo ikke inn, jeg mener fremdeles det samme, men hun svarte meg så fint:)

Da syns jeg du skal lese det hun skrev et par-tre ganger til, så kanskje slår budskapet inn også ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Da syns jeg du skal lese det hun skrev et par-tre ganger til, så kanskje slår budskapet inn også ;-)

Hvorfor er det så viktig at jeg forstår det på samme måte som dere?

Gjest Niccola
Skrevet

Altså... Klart det er til mannens forsvar at hun faker orgasme. Han tror at hun er med på det, at hun nyter det så mye at hun får orgasme. Hvordan skal han da kunne vite at hun ikke ønsker det?

Man skal jo ikke fullstendig undervurdere mannens evne til å tene selv heller. Som jeg slrev et annet sted, det var antakelig nok av tydelige tegn på at dette ikke var noe hun ønsket. Kroppsspråk. Men man kanskje ikke forvente at en mann plukker opp sånt?

Gjest Niccola
Skrevet

Man skal jo ikke fullstendig undervurdere mannens evne til å tene selv heller. Som jeg slrev et annet sted, det var antakelig nok av tydelige tegn på at dette ikke var noe hun ønsket. Kroppsspråk. Men man kanskje ikke forvente at en mann plukker opp sånt?

_tenke_ selv.

Gjest Niccola
Skrevet

Det er bemerkelsesverdig hvordan du er så ydmyk overfor trådstarter som muligens har blitt utsatt for overgrep, mens en som fakisk sier rett ut at hun har levd i et underdadig forhold, er du svært lite ydmyk overfor, og går så langt som å kalle henne dum..

bonuspoeng..!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva denne mannen forstod eller ikke er ikke godt å vite. Jeg synes det er merkelig at ikke trådstarter har kommet tilbake med oppklaring om hvorvidt dette var en enkelthendelse eller ikke.

Mange kvinner faker orgasme. Menn bruker ikke å skjønne det, gjør de vel? i så fall hadde det ikke vært vits i å gjøre det.

Men dette har jeg ingen erfaring med selv, jeg har aldri faket orgasme, jeg har bare prøvd motsatt (å fake at jeg ikke fikk orgasme) uten hell.

Gjest Niccola
Skrevet

Hva denne mannen forstod eller ikke er ikke godt å vite. Jeg synes det er merkelig at ikke trådstarter har kommet tilbake med oppklaring om hvorvidt dette var en enkelthendelse eller ikke.

Mange kvinner faker orgasme. Menn bruker ikke å skjønne det, gjør de vel? i så fall hadde det ikke vært vits i å gjøre det.

Men dette har jeg ingen erfaring med selv, jeg har aldri faket orgasme, jeg har bare prøvd motsatt (å fake at jeg ikke fikk orgasme) uten hell.

Jeg har heller ingen erfaring på dette pmrådet. Hadde vært interessant om trådstarter kom innom igjen ja, tror jeg kunne lært en del av det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...