jubalong70 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 I dag ble minstemann (4) hentet i barnehagen - i full vigør. Vel hjemme laget vi middag sammen - alle i full vigør. Så skulle vi sette oss til bords, og minsten klaget over at han frøs. Kjente på ham, og joda, han hadde feber. Nå har han vondt i hodet er slapp og har høy feber. Vi får vel bare anta det ikke er nøff-varianten vi har fått i hus, og skulle det være den så får vi satse på at det går bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hm, da spørs det om dere kommer til å ligge flate i helga hele gjengen? Hold oss oppdatert på hvordan det går, og god bedring til den lille! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Influensa på sønnen her i huset og. Feber fra onsdag kveld, toppa seg med 39.5 i går på dagen. Hoste og vondt i hodet. Men i dag er han på allerede på bedringens vei, trodde selv han var frisk helt til han prøvde seg på å hoppe trampoline (inne). Men vi koser oss med lesing og lego-bygging og god tid til huslige sysler. Jeg regner med det er svine-varianten, like greit det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi har også "noe" i hus... Snart 14-åringen har hatt feber siden tirsdag. Ligger på ca 39,5 stort sett uten piller... Han hoster som en gal også. 9-åringen startet i dag... Rett opp til 38,9... Ble superslapp på et par timer... Ellers ingen symptomer på henne... Nå gjenstår det å se hvor lenge 10-åringen, snart 4-åringen, pappa'n og jeg holder oss friske Nesten så jeg håper at det er svineinfluensa vi har i huset, sånn at vi blir ferdige med det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tror jeg nå er litt for påvirket av alt oppstyret rundt han som er blitt syk i Kongo. Leste overskriften som "influensa i hodet" og lurte på om en ny variant av svineinfluensaen hadde oppstått...*s* God bedring til gutten og de andre av dere som evt. måtte bli smittet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du får ta godt vare på han. Dersom det er svineinfluensaen så går det visstnok ganske raskt over. Et par dager så bør han være på bedringens vei:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hm, da spørs det om dere kommer til å ligge flate i helga hele gjengen? Hold oss oppdatert på hvordan det går, og god bedring til den lille! Tusen takk. Det har vært en rolig natt. Så langt har ingen flere blitt dårlige. Minsten har fremdeles feber nå på morgenen (38,5), men er i grei form. Veldig dårlig appetitt, men drikker godt. Satser på at dette er en helt vanlig influensa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Influensa på sønnen her i huset og. Feber fra onsdag kveld, toppa seg med 39.5 i går på dagen. Hoste og vondt i hodet. Men i dag er han på allerede på bedringens vei, trodde selv han var frisk helt til han prøvde seg på å hoppe trampoline (inne). Men vi koser oss med lesing og lego-bygging og god tid til huslige sysler. Jeg regner med det er svine-varianten, like greit det. Så godt å høre at han er på bedringens vei Så langt ingen andre smittet i familien. Hvordan er det hos dere, noen flere som har hatt, eller blitt smittet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Vi har også "noe" i hus... Snart 14-åringen har hatt feber siden tirsdag. Ligger på ca 39,5 stort sett uten piller... Han hoster som en gal også. 9-åringen startet i dag... Rett opp til 38,9... Ble superslapp på et par timer... Ellers ingen symptomer på henne... Nå gjenstår det å se hvor lenge 10-åringen, snart 4-åringen, pappa'n og jeg holder oss friske Nesten så jeg håper at det er svineinfluensa vi har i huset, sånn at vi blir ferdige med det Ja, du sier noe, kanskje jeg også skal håpe at det er svineinfluensaen Uansett, så håper vi på snarlig bedring hos både dere og oss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror jeg nå er litt for påvirket av alt oppstyret rundt han som er blitt syk i Kongo. Leste overskriften som "influensa i hodet" og lurte på om en ny variant av svineinfluensaen hadde oppstått...*s* God bedring til gutten og de andre av dere som evt. måtte bli smittet:-) Hi, hi Tusen takk. Så langt holder vi andre oss friske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Du får ta godt vare på han. Dersom det er svineinfluensaen så går det visstnok ganske raskt over. Et par dager så bør han være på bedringens vei:-) Han blir definitivt tatt godt vare på Håper også det går snarlig over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så godt å høre at han er på bedringens vei Så langt ingen andre smittet i familien. Hvordan er det hos dere, noen flere som har hatt, eller blitt smittet? Det er fortsatt bare han som er syk. Dvs han er ikke så syk lengre, bare så vidt han har feber og i full vigør. Men han har en stygg hoste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er fortsatt bare han som er syk. Dvs han er ikke så syk lengre, bare så vidt han har feber og i full vigør. Men han har en stygg hoste. Som her da, bare at våre lillemann ikke har noen hoste heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.