Gjest Elextra Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 De som føler seg truffet, får ta det til seg hvis de ønsker. Hvis du ikke føler deg truffet, behøver du ikke å tenke mer på det. (men det var ikke deg) Tviler på at den det antatt angår vil føle seg truffet 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hehe, ingen tvil om at det er noe av det samme hun går etter, en viss likhet var det også. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hun har sansen for krøller ser jeg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skjønte godt hva du siktet til jeg. Jeg også kan se at de har en del til felles. Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her. ''Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.'' Ja, eller bare kommenterer det som faktisk står i innlegget. 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 ''Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.'' Hvem sikter du til? Jeg var ikke enig med Luska, men var på ingen måte sur eller kverulant av den grunn. Det er meg det blir siktet til (jeg er vant til det:-)) 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 De som føler seg truffet, får ta det til seg hvis de ønsker. Hvis du ikke føler deg truffet, behøver du ikke å tenke mer på det. (men det var ikke deg) Bare slapp av, jeg har skjønt det:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Enig med deg. Denne gang synes jeg Bookworn var unødvendig "surmulende" til et humoristisk innlegg. Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått... 0 Siter
....AV Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått... Jeg har lest på disse sidene i mange år og har ikke lagt merke til Bookworm som spesielt surmulende. Likevel ser jeg hvorfor du får reaksjoner i dag, for du er som sagt noe bastant i din måte å formulere deg på. Hvis du synes det er greit å få slike reaksjoner kan du jo bare fortsette, men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har lest på disse sidene i mange år og har ikke lagt merke til Bookworm som spesielt surmulende. Likevel ser jeg hvorfor du får reaksjoner i dag, for du er som sagt noe bastant i din måte å formulere deg på. Hvis du synes det er greit å få slike reaksjoner kan du jo bare fortsette, men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet. ''men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet.'' Hæ? Reaksjonene mot meg må vel knyttes til min personlighet (eller i hvert fall den personligheten jeg har tillagt meg her inne)? 0 Siter
Gjest me et moi Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått... 'Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått...'' Nei, det mener jeg da bestemt at hun ikke er Men akkurat i _denne_ tråden virker det bare så unødvendig med den vinklingen du tok. Men det er _meg_ som synes det da Forøvrig vet jeg ikke om noe slikt stempel. 0 Siter
nick Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hun har sansen for krøller ser jeg. Og jeg som trodde hun hadde sansen for halvfeite gamle gubber. Mistet hun faren sin da hun var liten? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått... Tvert imot - jeg har _ikke_ det inntrykket av deg,- det var vel derfor jeg reagerte litt over dine innlegg 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 For det første var de ikke spesielt like og for det andre er det vel ikke utseendet man får følelser for, men personen inni? Støtter deg her Bookworm!!! 0 Siter
....AV Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 ''men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet.'' Hæ? Reaksjonene mot meg må vel knyttes til min personlighet (eller i hvert fall den personligheten jeg har tillagt meg her inne)? Ja, hvis du sier at din måte å formulere deg på er et uttrykk for din personlighet, så. Det kan jo hende. Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, hvis du sier at din måte å formulere deg på er et uttrykk for din personlighet, så. Det kan jo hende. Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd. ''Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd.'' Neida, ikke alle - men noen har definitivt en forhåndsoppfatning av meg, og svarer deretter - det er helt tydelig:-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ser noen likheter ja, med håret og formen på øynene (litt sånn Sad Sam-blikk). Men bare når de nevnes i sammenheng, ville ellers aldri tenkt de var like. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 ''Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd.'' Neida, ikke alle - men noen har definitivt en forhåndsoppfatning av meg, og svarer deretter - det er helt tydelig:-) Dette skjønte jeg ikke helt. Tror du at noen kjenner deg fra før så de vet hvordan du er personlig?? Det er få som kjenner hverandre i RL så det inntrykket vi har av hverandre er bygget på det som blir skrevet og ikke noe annet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Dette skjønte jeg ikke helt. Tror du at noen kjenner deg fra før så de vet hvordan du er personlig?? Det er få som kjenner hverandre i RL så det inntrykket vi har av hverandre er bygget på det som blir skrevet og ikke noe annet. Ja, nettopp - det er det jeg prøver å få fram, om enn noe klønete skjønner jeg... Folk har _her inne_ en oppfatning av hvordan jeg "er", og der merkes godt at noen ser nicket "Bookworm" og tar alt jeg skriver i verste mening...:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, nettopp - det er det jeg prøver å få fram, om enn noe klønete skjønner jeg... Folk har _her inne_ en oppfatning av hvordan jeg "er", og der merkes godt at noen ser nicket "Bookworm" og tar alt jeg skriver i verste mening...:-) Det skjønner jeg, men det må jo komme av at de har fått et inntrykk av hva du har skrevet før, det må være på måten du ordlegger deg på. Kanskje du da bør se på skrivemåten din hvis inntrykket er feil? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, nettopp - det er det jeg prøver å få fram, om enn noe klønete skjønner jeg... Folk har _her inne_ en oppfatning av hvordan jeg "er", og der merkes godt at noen ser nicket "Bookworm" og tar alt jeg skriver i verste mening...:-) Det stemmer ikke for min del - jeg har ikke hatt den oppfatningen av deg, så jeg tror at du enten var ekstra gretten/sliten i går, eller at du uttrykte deg litt spesielt... For jeg reagerte på det du skrev i går - og nettopp fordi jeg har det inntrykket at du en som ikke sprer "eder og galle", så regnet jeg med du egentlig ikke helt mente det du skrev ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.