....AV Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Her var det snakk om å få med seg dyna til frokostbordet - å sitte i morgenkåpa er noe helt annet. Jeg skrev faktisk teppe/dyne eller morgenkåpe:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er egentlig enig med deg i det. Men jeg har selv erfaring i at enkelte barn ikke virker helt før de har spist og at ting går mye greiere etter frokost enn før. Derfor spurte jeg om det går bedre med litt mat innabords og jeg ville nok testet dette ut selv. Går det like dårlig som vanlig, må det jo brukes andre virkemidler. Joda, er jo enig - bruk det som funker :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maratonmor Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 jeg har fått mange gode innspill og tips, takk! Har ikke fått teset u noe i dag, siden ungen er ute av form om sitter slapt i sofaen ved siden av meg. Vi skal snakke sammen om dette i helga, og forsøke på nytt (og mer avslappet og "uinteressert") på mandag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.