Gå til innhold

Min mann tenner ikke på meg


Gjest Donau

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

''Når det er sagt, så har han jo advart deg fra dag 1 om at han ikke liker kvinner med former''

Så tynne ikke kvinner, har ikke former de da? Der er jeg ikke enig med deg.

''Så tynne ikke kvinner, ''

Javel...? LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    14

  • Colette

    11

  • morsan

    8

  • candyqueen_83

    7

''Når det er sagt, så har han jo advart deg fra dag 1 om at han ikke liker kvinner med former''

Så tynne ikke kvinner, har ikke former de da? Der er jeg ikke enig med deg.

Tynne kvinner har også former. Slapp av.

"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Tynne kvinner har også former. Slapp av.

"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ;)

''"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ''

Er det egentlig det - når en mann sier det?

Jeg har inntrykk av at betegnelsen sikter til at noen ekstra kilo er ok så lenge de sitter på de rette stedene, hvilket stort sett vil si på rumpa og ikke på magen.

Marilyn Monroe var vel en typisk kvinne med former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ''

Er det egentlig det - når en mann sier det?

Jeg har inntrykk av at betegnelsen sikter til at noen ekstra kilo er ok så lenge de sitter på de rette stedene, hvilket stort sett vil si på rumpa og ikke på magen.

Marilyn Monroe var vel en typisk kvinne med former.

''hvilket stort sett vil si på rumpa og ikke på magen''

skulle selvfølgelig vært

''

hvilket stort sett vil si på rumpa og brystene og ikke på magen''

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ''

Er det egentlig det - når en mann sier det?

Jeg har inntrykk av at betegnelsen sikter til at noen ekstra kilo er ok så lenge de sitter på de rette stedene, hvilket stort sett vil si på rumpa og ikke på magen.

Marilyn Monroe var vel en typisk kvinne med former.

Ja, nå ser vi kanskje annerledes på ordet "smålubben"? Smålubben er ikke feit, altså... Bare noen som ikke hadde blitt kjempetynne om de gikk ned noen kilo.

Marilyn Monroe brukte tross alt størrelse 42.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, nå ser vi kanskje annerledes på ordet "smålubben"? Smålubben er ikke feit, altså... Bare noen som ikke hadde blitt kjempetynne om de gikk ned noen kilo.

Marilyn Monroe brukte tross alt størrelse 42.

Var hun virkelig str. 42? Står her at hun var 115-120 pund, hvilket skulle tilsi 52-54 kg. Riktignok var hun bare 165 høy, men likevel...

http://www.marilynmonroe.com/about/facts.html

Selv om hun ikke var sylslank, ville jeg aldri omtalt henne som smålubben heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Når det er sagt, så har han jo advart deg fra dag 1 om at han ikke liker kvinner med former''

Så tynne ikke kvinner, har ikke former de da? Der er jeg ikke enig med deg.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne kvinner har også former. Slapp av.

"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ;)

''"Kvinner med former" er en fin måte å si "smålubben" på ;''

Jepp det er slik jeg har lært å forstå det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for alle svar, og beklager at jeg har lagt inn samme innlegg 3 ganger, trodde nemlig ikke at innlegget ville bli lagt ut når betalingen gikk gæernt.

For å ha det sagt, så lurer jeg på hvordan det skal bli hvis alle menn har forventninger om at vi damer skal beholde et fantastisk utseende hele livet. Etter at man fyller 40 så går det jo nedover for 90 % av oss vanlige kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Allerede fra dag 1 fortalte han at han hadde litt problem med å tenne på damer som ikke var slanke."

Hvorfor i all verden ble det et forhold av dette? Ikke vanskelig å forutsi resultatet på sikt her.

Det er utrolig mange menn som liker frodige damer. Det er dog av liten glede for deg / dere så lenge din mann ikke tenner på deg.

Om det seksuelle er knapt lunkent tidlig i forholdet, er det temmelig urealistsik å forvente at det skal bli hett mange år ( og kg) senere.

Hvis dette er det offisielle svaret fra Doktoronline.no som jeg har betalt penger for, så vil jeg ha pengene tilbake. Jeg har såklart skjønt fra dag 1 at dette kunne bli et problem. Og jeg hadde konkret to spørsmål i mitt innlegg, dvs tenningsmønster hos menn generelt og hvorvidt mannen min kan ha lav libido eller lignende.

Måten du svarer på gjør meg utrolig skeptisk til profesjonaliteten til doktoronline.no og til hvordan du har fått tittelen som psykiater (via brevkurs antagelig!)

Dette skal jeg klage på i løpet av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvis dette er det offisielle svaret fra Doktoronline.no som jeg har betalt penger for, så vil jeg ha pengene tilbake. Jeg har såklart skjønt fra dag 1 at dette kunne bli et problem. Og jeg hadde konkret to spørsmål i mitt innlegg, dvs tenningsmønster hos menn generelt og hvorvidt mannen min kan ha lav libido eller lignende.

Måten du svarer på gjør meg utrolig skeptisk til profesjonaliteten til doktoronline.no og til hvordan du har fått tittelen som psykiater (via brevkurs antagelig!)

Dette skal jeg klage på i løpet av de nærmeste dagene.

Dette er _ikke_ svaret du har betalt for! Du har selvfølgelig krav på svar fra fagpersonen på dette forumet. Her har nhd svart frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis dette er det offisielle svaret fra Doktoronline.no som jeg har betalt penger for, så vil jeg ha pengene tilbake. Jeg har såklart skjønt fra dag 1 at dette kunne bli et problem. Og jeg hadde konkret to spørsmål i mitt innlegg, dvs tenningsmønster hos menn generelt og hvorvidt mannen min kan ha lav libido eller lignende.

Måten du svarer på gjør meg utrolig skeptisk til profesjonaliteten til doktoronline.no og til hvordan du har fått tittelen som psykiater (via brevkurs antagelig!)

Dette skal jeg klage på i løpet av de nærmeste dagene.

1. Du betalte ingenting for svaret.

2. Ja, det finnes mange menn som tenner på "kvinnelige former". Men det viktige for dere er vel om mannen din tenner på deg?

3. Ja, det kan synes som om han generelt har liten seksuell lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt vil enkelte menn ha problemer med tenninga når partneren avviker fra det foretrukne utseendemessig, men at ingen menn egentlig tenner på kvinnelige former er noe av det dummeste jeg har hørt. Hensikten er vel å dumpe ansvaret for det katastrofalt dårlige sexlivet deres over på deg fordi han ikke selv innser, eller vil innse, at han har unormalt lav kjønnsdrift. En ting er at han sliter, men det er forbaska dårlig gjort å gi deg skyldfølelse og dårlig selvtillit på grunn av det. Det må du da ikke finne deg i!

hei Fanton, vet du hvor jeg kan finne ut mer om 'lav kjønnsdrift' ? Jeg har ikke greid å finne noe som helst ved å søke på google, det kommer masse irrelevante treff..

Ellers, tusen takk for svar.

Og bare for å ha sagt det, jeg bærer 25 kilo veldig godt, jeg har foreksempel ikke en eneste bilring på ryggen eller på sidene. I realiteten er jeg kanskje bare 15 kilo overvektig, ettersom den 'ideal-vekta' som jeg sa at Grete Roede oppga var det jeg burde veie minst, altså at jeg ikke burde veie mindre enn det. Jeg ser for f... veldig bra ut (unnskyld banningen, litt frustrert), og alt jeg ønsker er å finne ut hvilke eventuelle fysiologiske grunner det er for at mannen min ikke tenner på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Dette er _ikke_ svaret du har betalt for! Du har selvfølgelig krav på svar fra fagpersonen på dette forumet. Her har nhd svart frivillig.

Ja og med roed prikk. Det er ikke saa rart at nye kan stusse litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du betalte ingenting for svaret.

2. Ja, det finnes mange menn som tenner på "kvinnelige former". Men det viktige for dere er vel om mannen din tenner på deg?

3. Ja, det kan synes som om han generelt har liten seksuell lyst.

Hvor kan jeg lese mer om lav seksuell lyst og tenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

1. Du betalte ingenting for svaret.

2. Ja, det finnes mange menn som tenner på "kvinnelige former". Men det viktige for dere er vel om mannen din tenner på deg?

3. Ja, det kan synes som om han generelt har liten seksuell lyst.

Jeg synes det alltid er spennende aa se hva du svarer, men for nye som spor her, kan den rode prikken forvirre. Slik som naa.

Hadde det ikke vaert bedre at du svarte med Nhd uten prikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er _ikke_ svaret du har betalt for! Du har selvfølgelig krav på svar fra fagpersonen på dette forumet. Her har nhd svart frivillig.

Frivillig ja. Jeg ser for meg denne typen, han er kjempeglad for å bruke tida på å skrive totalt uengasjerte plagerier av mennesker i nød. En skam for psykiatere, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Frivillig ja. Jeg ser for meg denne typen, han er kjempeglad for å bruke tida på å skrive totalt uengasjerte plagerier av mennesker i nød. En skam for psykiatere, spør du meg.

Nei, vet du hva!

Du spurte, han svarte, du er sur pga svaret, det gir deg ingen rett til å sable ned noen!

Mannen din liker ikke dine 25 kg ekstra, hvem kan dømme han for det?

Nå går min sympati til din mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig ja. Jeg ser for meg denne typen, han er kjempeglad for å bruke tida på å skrive totalt uengasjerte plagerier av mennesker i nød. En skam for psykiatere, spør du meg.

NHD leser på andre forum enn bare psyk forum, og han svarer da på lik linje som andre brukere. Du har ikke betalt for noen ting, og før du beskylder han for å være det ene og det andre bør du kanskje ta en titt på psyk forumet og se hvor mange han har hjulpet her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...