Gå til innhold

Min mann tenner ikke på meg


Gjest Donau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    14

  • Colette

    11

  • morsan

    8

  • candyqueen_83

    7

Fremstår som ei kjeftesmelle?

Det gjør jeg med glede for å beskytte hvermansen som er ny her inne mot den idiotien som kan foregå her.

Dere skaren av fans av NHD må gjerne skrike lungene hese, forummet trenger et motpart også, som kan ta til motmæle for den andre parten som faktisk blir tråkket på når de besøker DOL for gode råd og som møter den idiotien av en vegg som til tider regjerer her inne.

Det er det jeg har for behov å komme med.

Du da?

Hvorfor forlater du ikke bare DOL hvis det er så ille her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dukker opp når jeg er minst forventet. Liker å overraske.

Du liker å "plage "andre tydeligvis. Du virker ondskapsfull, men det er mulig jeg tar feil. Håper du trives i din verden med å sable ned alle oss andre. Det er betenkelig, det må jeg si. For du aner jo aldri hva slags personlighet du støter på her inne - og hva de tåler i det virkelige liv. Men det er jo ditt ansvar, først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du liker å "plage "andre tydeligvis. Du virker ondskapsfull, men det er mulig jeg tar feil. Håper du trives i din verden med å sable ned alle oss andre. Det er betenkelig, det må jeg si. For du aner jo aldri hva slags personlighet du støter på her inne - og hva de tåler i det virkelige liv. Men det er jo ditt ansvar, først og fremst.

Du puster hardt på glørne selv, Colette, ta ansvar for deg selv og ikke legg fra deg ditt ansvar over på andre. Gjør som du sa og ta heller kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du puster hardt på glørne selv, Colette, ta ansvar for deg selv og ikke legg fra deg ditt ansvar over på andre. Gjør som du sa og ta heller kvelden.

Møkkakjerring..... Du virker falsk, og til og med temmelig ondskapsfull. Men du er ikke av de jeg hører på her inne

:-( Beklager så mye. Og det sier jeg til og med ut fra en viss form for respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Møkkakjerring..... Du virker falsk, og til og med temmelig ondskapsfull. Men du er ikke av de jeg hører på her inne

:-( Beklager så mye. Og det sier jeg til og med ut fra en viss form for respekt.

Så da holder du deg kanskje unna nicket mitt fremover, så blir det èn irritasjon mindre på deg, i din ellers så vanskelige hverdag...

Skal på min side holde meg langt vekk fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da holder du deg kanskje unna nicket mitt fremover, så blir det èn irritasjon mindre på deg, i din ellers så vanskelige hverdag...

Skal på min side holde meg langt vekk fra deg!

''Skal på min side holde meg langt vekk fra deg!''

Fint. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imzedimze

Det er hva jeg har lest. Men det er uansett uviktig, vil jeg påstå ;)

str 42 på den tiden tilsvarer det som idag er str 36 eller 38

marilyn monroe gikk opp og ned som mange andre, men var stort sett ei lita slank dame:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd

Jeg stusser stadig på hva din trang til å oppdra andre voksne mennesker kommer av....De fleste avskyr å oppdra voksne mennesker fordi det kan virke grenseløst, mens du ser ut il å elske det? Ja,ja...du får jo bare få lov til å holde på. Men jeg gjenkjenner jo skrivestilen din :-)

Stuss så mye du bare vil hvis du føler du har energi og tid nok til å gidde å gjøre det.

Jeg har meninger jeg også, og ser ingen grunn til å holde dem noe mer inne for en prikkperson enn en vanlig bruker her inne.

Jeg har min mening om NHD som person, og som ansvarlig for psykriatriforum. Og den meningen står jeg for.

At du mener jeg skal holde min mening for meg selv fordi han er prikkperson sier mer om deg enn meg.

Og at du kjenner igjen skrivestilen min, hva så? Skulle jeg bli redd på noe vis eller noe nå eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en fartstid på godt over ti år så er jeg meget godt kjent med DOL og den stilen som kjøres her inne.

Hva jeg mener om den får være sitt kapittel, uavhengig av det så mener jeg denne figuren NHD er noe av det mer tragiske her inne.

Han er til tider en skam for psykriatrien, og en skam for forummet Doctoronline

Om du synes det er moro så er det ikke dermed alle andre gjør det.

F.eks. denne nye trådstarteren.

Voksen mann som bruker ikke bare "arbeidstiden" men fritiden sin til å jatte og fjatte i alskens tråder på et forum.

Javisst er det seriøst, jizzezzz!

Ja, jeg ser jo nå at du behersker stilen til fingerspissene selv c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd

Ja, jeg ser jo nå at du behersker stilen til fingerspissene selv c",)

Som de fleste av dere andre her inne :)

Men nå er ikke noen av oss fagpersoner da, så det ligger ikke så mye ansvar rundt våre krumpspring som det faktisk gjør rundt en fagperson.

At noen må fortelles det er jo bare drøyt.

Folk med fartstid her inne kjenner jo den figuren. Men nye som kommer inn har respekt for fagpersonene og har mulig mye tillit til det som skrives av dem.

Når da denne figuren spyr ut kommentarene sine og sine personlige meninger så kan dette til tider være både overtramp og smått skadelig for innskriver. Er det det DOL skal være?

DOL er på grensen til å bli en useriøs lekegrind, i allefall en del av forummene her inne. At en fagperson bidrar til dette er høyst beklagelig all den tid DOL nok var påtenkt å være et seriøst sted for folk å få hjelp på seriøse spørsmål.

Når vi går til legen vår har vi ønske om at denne opptrer profesjonellt, vi ønsker å bli tatt i mot på sykehus av profesjonellt og rent helsepersonell.

Vi blir usikre som pasienter hvis legene som har ansvaret for oss bryter ut og blir uprofesjonelle.

DOL er et helsested, her bør akkruat de samme reglene gjelde.

Og har du lagt merke til en ting, ikke en av de andre fagpersonene driver på med dette fjatteriet som NHD gjør. Og NHD er fagpersonen over psykriatriforummet, det er hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de fleste av dere andre her inne :)

Men nå er ikke noen av oss fagpersoner da, så det ligger ikke så mye ansvar rundt våre krumpspring som det faktisk gjør rundt en fagperson.

At noen må fortelles det er jo bare drøyt.

Folk med fartstid her inne kjenner jo den figuren. Men nye som kommer inn har respekt for fagpersonene og har mulig mye tillit til det som skrives av dem.

Når da denne figuren spyr ut kommentarene sine og sine personlige meninger så kan dette til tider være både overtramp og smått skadelig for innskriver. Er det det DOL skal være?

DOL er på grensen til å bli en useriøs lekegrind, i allefall en del av forummene her inne. At en fagperson bidrar til dette er høyst beklagelig all den tid DOL nok var påtenkt å være et seriøst sted for folk å få hjelp på seriøse spørsmål.

Når vi går til legen vår har vi ønske om at denne opptrer profesjonellt, vi ønsker å bli tatt i mot på sykehus av profesjonellt og rent helsepersonell.

Vi blir usikre som pasienter hvis legene som har ansvaret for oss bryter ut og blir uprofesjonelle.

DOL er et helsested, her bør akkruat de samme reglene gjelde.

Og har du lagt merke til en ting, ikke en av de andre fagpersonene driver på med dette fjatteriet som NHD gjør. Og NHD er fagpersonen over psykriatriforummet, det er hårreisende.

Jeg skjønner budskapet ditt, men jeg tror ikke jeg kan si meg enig i alt.

Det er nok forvirrende at en som allerede har betalt og venter på svar fra fagperson ser nhd sitt prikkesvar som dette. Jeg husker godt at vi ble forvirret hele gjengen i starten, vi også.

Nå har jeg ikke lest alle nhd sine svar, men de jeg har lest syns jeg ikke er over kanten. I denne tråden syns jeg han har et poeng og det er noe med å innse de virkelige omstendighetene. Psykiatere og psykologer er ikke personer som skal jatte med og trøste, de skal virkelighetsorientere - noe jeg syntes han gjorde (effektivt) i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for alle svar, og beklager at jeg har lagt inn samme innlegg 3 ganger, trodde nemlig ikke at innlegget ville bli lagt ut når betalingen gikk gæernt.

For å ha det sagt, så lurer jeg på hvordan det skal bli hvis alle menn har forventninger om at vi damer skal beholde et fantastisk utseende hele livet. Etter at man fyller 40 så går det jo nedover for 90 % av oss vanlige kvinner og menn.

Jeg skjønner godt at dette er sårt for deg, Men mannen din har faktisk sagt i fra i svært god tid. Vi kan mene hva vil vil om det han sier og mener, men om situasjonen er slik - så er den slik.

At du forventet at han skulle forandre seg er jo synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd

Jeg skjønner budskapet ditt, men jeg tror ikke jeg kan si meg enig i alt.

Det er nok forvirrende at en som allerede har betalt og venter på svar fra fagperson ser nhd sitt prikkesvar som dette. Jeg husker godt at vi ble forvirret hele gjengen i starten, vi også.

Nå har jeg ikke lest alle nhd sine svar, men de jeg har lest syns jeg ikke er over kanten. I denne tråden syns jeg han har et poeng og det er noe med å innse de virkelige omstendighetene. Psykiatere og psykologer er ikke personer som skal jatte med og trøste, de skal virkelighetsorientere - noe jeg syntes han gjorde (effektivt) i denne tråden.

Nå må du ta med i beregningen at hva du synes vedr. NHD er basert på lang fartstid her inne. Du kjenner han og hans skrivemåte.

Det gjør faktisk ikke et nytt medlem av DOL. Og det burde være en selvfølge at en fagperson skriver og formulerer seg slik at svaret skal være så forståelig som mulig og respektfullt som mulig for å passe de aller fleste som kommer hit.

NHDs fremferd kan virker veldig støtende på nye medlemmer og da allerede er det gjort en feil.

Dessuten så er det min oppriktige mening (som skrevet etter en fartstid på over ti år her inne) at fagfolk har et krav på seg til å føre seg litt mer i lenker og på litt mer respektable måter enn hvermansen.

Sånn mener jeg det skal være ute i rl og sånn mener jeg det skal være her.

Min mening om NHD er basert på alle årene jeg har kjent DOL og hans måte å formulere seg og bruke sin person på her inne.

Den meningen har jeg all rett til å ha, akkurat som du og andre har rett til å ha sin.

Så lenge jeg kan stå for min mening er det fullt respektabelt å si sin mening også til fagpersonen selv.

At jeg har anonymn nick eller fast nick har ingen ting med saken å gjøre, anonym er jeg uansett

Dessuten er jeg helt overbevist om at de kan spore brukerne her inne, slik at hvis NHD vil så kan han finne ut hvilke andre nick jeg opererer under.

Uansett om jeg tar feil eller har rett vedr. dette så skriver jeg alikavel min mening i forum og til ham, for jeg står for det jeg sier.

Jeg respekterer at du har din mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ta med i beregningen at hva du synes vedr. NHD er basert på lang fartstid her inne. Du kjenner han og hans skrivemåte.

Det gjør faktisk ikke et nytt medlem av DOL. Og det burde være en selvfølge at en fagperson skriver og formulerer seg slik at svaret skal være så forståelig som mulig og respektfullt som mulig for å passe de aller fleste som kommer hit.

NHDs fremferd kan virker veldig støtende på nye medlemmer og da allerede er det gjort en feil.

Dessuten så er det min oppriktige mening (som skrevet etter en fartstid på over ti år her inne) at fagfolk har et krav på seg til å føre seg litt mer i lenker og på litt mer respektable måter enn hvermansen.

Sånn mener jeg det skal være ute i rl og sånn mener jeg det skal være her.

Min mening om NHD er basert på alle årene jeg har kjent DOL og hans måte å formulere seg og bruke sin person på her inne.

Den meningen har jeg all rett til å ha, akkurat som du og andre har rett til å ha sin.

Så lenge jeg kan stå for min mening er det fullt respektabelt å si sin mening også til fagpersonen selv.

At jeg har anonymn nick eller fast nick har ingen ting med saken å gjøre, anonym er jeg uansett

Dessuten er jeg helt overbevist om at de kan spore brukerne her inne, slik at hvis NHD vil så kan han finne ut hvilke andre nick jeg opererer under.

Uansett om jeg tar feil eller har rett vedr. dette så skriver jeg alikavel min mening i forum og til ham, for jeg står for det jeg sier.

Jeg respekterer at du har din mening.

Webmaster kan i alle fall se hvem som eier hvilke nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn som tenner på kvinner med former! Det er også mange menn som tenner på store kvinner.

Det at mannen din sier slike ting høres ikke noe særlig ut.

Samtidig kan jeg skjønne at _hvis_ han faktisk bare tenner på tynne kvinner så blir det et problem for dere. Men det er ikke ditt problem, det er hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jejejeje

Du liker å "plage "andre tydeligvis. Du virker ondskapsfull, men det er mulig jeg tar feil. Håper du trives i din verden med å sable ned alle oss andre. Det er betenkelig, det må jeg si. For du aner jo aldri hva slags personlighet du støter på her inne - og hva de tåler i det virkelige liv. Men det er jo ditt ansvar, først og fremst.

Blablabla og hørt det før osv. Du burde være mer opptatt av hvordan du selv opererer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...