Gå til innhold

Min mann tenner ikke på meg


Gjest Donau

Anbefalte innlegg

He he, du faar det til aa hores ut som jeg er overfokusert paa utseendet og det mener jeg bestemt at jeg ikke er. Nei, herregud vi er middelaldrende begge to er ingen fotomodeller noen av oss. Jeg visste at jeg ville skape reaksjoner, men det er greit.

Jeg kan love deg at jeg ikke hadde gaatt i fra en brannskadet mann. Ihvertfall ikke da. Jeg er ikke laget av stein og da hadde jeg jeg nok blitt vaerende for enhver pris. Det er jeg ganske sikker paa.

Jeg taaler rynker, graatt haar, slapp hud, ekstra kilo, celuitter og alt som folger med alderen.

Men jeg maa vel bare innromme at jeg nok alltid har hatt en lav toleranse for fett. Da spesielt naar det gjelder meg selv, men jeg har blitt langt bedre med aarene og jeg har aldri noen gang hatt anorexi, bare saa det er sagt. Jeg synes til og med at det er fint med frodige damer hvor fettet er plassert paa riktig sted. Hos meg derimot, som er spinkelt bygd, faar ikke jeg saanne yppige former naar jeg legger paa meg. Formene kommer bedre frem naar jeg er slank. Ikke at jeg har noe lett for i bli overvektig heller.

Jeg har heller aldri falt for alt for overvektige menn. Jeg kan igrunnen ikke noe for det. Skjonner at problemet ligger hos meg, men jeg hadde altsaa ikke fikset det. Litt fettfobi har jeg nok.

Det er ikke bare fettet i seg selv som er problemet, men jeg ser at disse menn har andre personligheter ogsaa. Bevegeligheten blir en annen. De kan ikke ha et normalt liv. Selv det aa gaa rundt paa en golfbane kan bli et problem. Vonde knaer osv.

Jeg hadde ikke fikset det, tror jeg. Jeg ville folt irritasjon i steden for bedfolelse. Jeg er sikkert et slemt troll.

Men dette gjelder kraftig overvekt. Mannen min har vaert 10kilo st;rre enn han er naa, uten at jeg vurderte skilsmisse av den grunn. Det hadde jeg nok ikke gjort om han veide 25 kilo mer heller, men da hadde jeg nok sagt i fra paa en pen maate at det begynte aa plage meg.

Om han hadde lagt paa seg 50 kilo, ville han vaert an annen enn den han er i dag og hvis han da hadde gitt blaffen i aa gjore noe med det, hadde han ikke vaer den mannen jeg en gang falt for, saa jeg vet ikke hva jeg da ville gjort. Er det sykdom som ligger bak, blir det en annen sak. Er det selvforskyldt er det straks verre.

Men som sagt er han over 50 aar, saa jeg forventer da ikke annet enn at han skal se slik ut heller. Jeg forventer bare at vi bege gjor vaart for at vi kan kose oss paa golfbanen, gaa paa ski osv i mange aar fremover. Saa faar vi bare haape at vi faar vaere friske.

Hehe, lang utredning. Jeg bare ertet deg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    14

  • Colette

    11

  • morsan

    8

  • candyqueen_83

    7

candyqueen_83

''Hadde det ikke vaert bedre at du svarte med Nhd uten prikken''

Det er jeg ikke enig i.

Jeg er generelt mer interessert i NHDs svar enn andres - nesten uansett tema - og synes derfor det er fint at de skiller seg ut.

Men det har jo egentlig ingenting med hans fagområde her på DOL, og da syns jeg ikke han bør svare som fagperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der deler jeg ikke din oppfatning. Jeg syns derimot at hun er modig, reagerer kontant og saklig på NHDs svar, og da direkte til NHD. Hun sier at dersom dette var det profesjonelle svaret hun har betalt for, vil hun ha pengene tilbake. Helt fair med tanke på NHDs svar i denne tråden spør du meg.

Deretter svarer hun Mary Poppins sitt forsvar av NHD. Her betviler trådstarter profesjonaliteten til en psykiater som svarer på denne måten, hun kunne sikkert spart seg å legge til at hun ''kjenner typen som sitter og mener'', men igjen: helt forståelig reaksjon fra en person hvis eneste kjennskap til NHD er følgende svar: ''Hvorfor i all verden ble det et forhold av dette? Ikke vanskelig å forutsi resultatet på sikt her'' Signert ’’Nils Håvard Dahl, psykiater’’

Dette er altså trådstarters første møte med forumet, første møte med fagsvar, og jeg har som sagt ingen problemer med å forså hennes reaksjon og utsagn. Faktisk syns jeg hennes utsagn er sympatiske og imøtekommende med tanke på erfaringen hun har gjort seg. Bare les en gang til og og se selv.

Bra oppsummert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Alle har vi vel ulike preferanser hva vi synes er tiltrekkende. Problemet er vel ikke om en synes tykke eller tynne er tiltrekkende eler ikke.

Problemet er at noen ikke tar konsekvensen av dette ved at de velger å inngå det de mener skal være et langvarig forhold med noen de bare er middels het på eller hvor den andre bare er seksuelt lunken på en selv.

Skal et forhold ha livets rett, må en i hvert fall de første årene være halvgal av begjær etter hverandre.

Skal et forhold ha livets rett, må en i hvert fall de første årene være halvgal av begjær etter hverandre.

Helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke du snart skjønne at din busende uhøvelige framferd kan være upassende?

Hvorfor kan ikke du holde deg til de svarene du blir bedt om når du turer rundt med din røde prikk?

Nå har du gitt en ny bruker en volsom start her inne, såpass voldsom at vedkommende har blitt skremt fra å ville fortsette å være her. Er det sånn DOL skal fremstå for brukere?

Du burde da huske at som fagperson så skal du være til hjelp for også andre enn de med lang fartstid her inne, som kjenner til deg.

Merkelig at normalmann skal behøve å fortelle deg dette!

Trekk nå til deg labbene mann og begynn å oppføre deg profesjonellt!

Du, er du kjent med dol? Det er jo sånn det er her. Og det som gjør det så festlig å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd

Du, er du kjent med dol? Det er jo sånn det er her. Og det som gjør det så festlig å være her.

Med en fartstid på godt over ti år så er jeg meget godt kjent med DOL og den stilen som kjøres her inne.

Hva jeg mener om den får være sitt kapittel, uavhengig av det så mener jeg denne figuren NHD er noe av det mer tragiske her inne.

Han er til tider en skam for psykriatrien, og en skam for forummet Doctoronline

Om du synes det er moro så er det ikke dermed alle andre gjør det.

F.eks. denne nye trådstarteren.

Voksen mann som bruker ikke bare "arbeidstiden" men fritiden sin til å jatte og fjatte i alskens tråder på et forum.

Javisst er det seriøst, jizzezzz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en fartstid på godt over ti år så er jeg meget godt kjent med DOL og den stilen som kjøres her inne.

Hva jeg mener om den får være sitt kapittel, uavhengig av det så mener jeg denne figuren NHD er noe av det mer tragiske her inne.

Han er til tider en skam for psykriatrien, og en skam for forummet Doctoronline

Om du synes det er moro så er det ikke dermed alle andre gjør det.

F.eks. denne nye trådstarteren.

Voksen mann som bruker ikke bare "arbeidstiden" men fritiden sin til å jatte og fjatte i alskens tråder på et forum.

Javisst er det seriøst, jizzezzz!

Nå synes jeg du skal gi deg. Du gjør jo ikke noe annet en å irettesette både fagfolk og brukere her inne, og framstår som ei kjeftesmelle.

Hva har du å by på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd

Nå synes jeg du skal gi deg. Du gjør jo ikke noe annet en å irettesette både fagfolk og brukere her inne, og framstår som ei kjeftesmelle.

Hva har du å by på selv?

Fremstår som ei kjeftesmelle?

Det gjør jeg med glede for å beskytte hvermansen som er ny her inne mot den idiotien som kan foregå her.

Dere skaren av fans av NHD må gjerne skrike lungene hese, forummet trenger et motpart også, som kan ta til motmæle for den andre parten som faktisk blir tråkket på når de besøker DOL for gode råd og som møter den idiotien av en vegg som til tider regjerer her inne.

Det er det jeg har for behov å komme med.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremstår som ei kjeftesmelle?

Det gjør jeg med glede for å beskytte hvermansen som er ny her inne mot den idiotien som kan foregå her.

Dere skaren av fans av NHD må gjerne skrike lungene hese, forummet trenger et motpart også, som kan ta til motmæle for den andre parten som faktisk blir tråkket på når de besøker DOL for gode råd og som møter den idiotien av en vegg som til tider regjerer her inne.

Det er det jeg har for behov å komme med.

Du da?

Det er mye mulig at du føler at andre har behov for din beskyttelse eller irettsettelse i en eller annen form. Men det trenger ikke å være sort/hvitt. Nøytrale meldinger kan også ha en verdi. Mener jeg.

Meg selv? Jeg opererer med bare et nick her på dol, enten jeg svarer eller framstår med/på et mer eller mindre smigrende problem. Mitt mål er å komme med konstruktive innspill i en eller annen form. Verken mer eller mindre. Og så får andre karakterisere det som det de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd

Det er mye mulig at du føler at andre har behov for din beskyttelse eller irettsettelse i en eller annen form. Men det trenger ikke å være sort/hvitt. Nøytrale meldinger kan også ha en verdi. Mener jeg.

Meg selv? Jeg opererer med bare et nick her på dol, enten jeg svarer eller framstår med/på et mer eller mindre smigrende problem. Mitt mål er å komme med konstruktive innspill i en eller annen form. Verken mer eller mindre. Og så får andre karakterisere det som det de vil.

Lære deg å respektere at ikke alle er som deg da kanskje?

Jeg sa min mening til NHD, er det så vanskelig å la det få være som det er?

Min melding sto akkurat i stil med hvordan jeg så innlegget til NHD.

Så kan vi jo diskutere i det vide og brede om jeg vurderte feil eller om du er for hårsår i forhold til at jeg plukker på mannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære deg å respektere at ikke alle er som deg da kanskje?

Jeg sa min mening til NHD, er det så vanskelig å la det få være som det er?

Min melding sto akkurat i stil med hvordan jeg så innlegget til NHD.

Så kan vi jo diskutere i det vide og brede om jeg vurderte feil eller om du er for hårsår i forhold til at jeg plukker på mannen ;)

Jeg stusser stadig på hva din trang til å oppdra andre voksne mennesker kommer av....De fleste avskyr å oppdra voksne mennesker fordi det kan virke grenseløst, mens du ser ut il å elske det? Ja,ja...du får jo bare få lov til å holde på. Men jeg gjenkjenner jo skrivestilen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jejejeje

Jeg stusser stadig på hva din trang til å oppdra andre voksne mennesker kommer av....De fleste avskyr å oppdra voksne mennesker fordi det kan virke grenseløst, mens du ser ut il å elske det? Ja,ja...du får jo bare få lov til å holde på. Men jeg gjenkjenner jo skrivestilen din :-)

''De fleste avskyr å oppdra voksne mennesker fordi det kan virke grenseløst, mens du ser ut il å elske det?''

På seg selv kjenner man andre sies det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg stusser stadig på hva din trang til å oppdra andre voksne mennesker kommer av....De fleste avskyr å oppdra voksne mennesker fordi det kan virke grenseløst, mens du ser ut il å elske det? Ja,ja...du får jo bare få lov til å holde på. Men jeg gjenkjenner jo skrivestilen din :-)

Jeg er imponert over dere som gjenkjenner skrivestilen her hele tida. Det er kun en person jeg kjenner igjen, og det gjør vel de fleste andre og. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''De fleste avskyr å oppdra voksne mennesker fordi det kan virke grenseløst, mens du ser ut il å elske det?''

På seg selv kjenner man andre sies det hehe.

Hvis det å si sin mening her inne er det samme som å oppdra andre, da sier jeg meg enig. Men det var ikke akkurat det jeg mente. Når man irettsetter en kvalifisert person og sier at han hopper rundt med de "røde prikkene inne" og bryr seg med alt som er...ja, da er grensen nådd for mitt vedkommende. Og særlig når det samme skjer med brukere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over dere som gjenkjenner skrivestilen her hele tida. Det er kun en person jeg kjenner igjen, og det gjør vel de fleste andre og. Hehe

Du ville sikkert ha gjenkjent skrivestilen hvis du hadde blitt angrepet selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jejejeje

Hvis det å si sin mening her inne er det samme som å oppdra andre, da sier jeg meg enig. Men det var ikke akkurat det jeg mente. Når man irettsetter en kvalifisert person og sier at han hopper rundt med de "røde prikkene inne" og bryr seg med alt som er...ja, da er grensen nådd for mitt vedkommende. Og særlig når det samme skjer med brukere her inne.

Og når din grense er nådd, da starter du irrettesetting av andre brukere. Hva er forskjellen på deg og den som irettesetter Nhd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når din grense er nådd, da starter du irrettesetting av andre brukere. Hva er forskjellen på deg og den som irettesetter Nhd?

Jeg har i hvert fall ikke injurierende kraft:-) Og det er jo bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...