Gå til innhold

Min mann tenner ikke på meg


Gjest Donau

Anbefalte innlegg

NHD leser på andre forum enn bare psyk forum, og han svarer da på lik linje som andre brukere. Du har ikke betalt for noen ting, og før du beskylder han for å være det ene og det andre bør du kanskje ta en titt på psyk forumet og se hvor mange han har hjulpet her på DOL.

At denne såkalt psykiateren har hjulpet mange, rettferdiggjør vel ikke at han kan trykke ned andre. Så jeg syns ikke svaret ditt var særlig reflektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    14

  • Colette

    11

  • morsan

    8

  • candyqueen_83

    7

Gjest Nickløsheletia

NHD leser på andre forum enn bare psyk forum, og han svarer da på lik linje som andre brukere. Du har ikke betalt for noen ting, og før du beskylder han for å være det ene og det andre bør du kanskje ta en titt på psyk forumet og se hvor mange han har hjulpet her på DOL.

Hun kan ikke vite det MP. Bare vi travere som vet det. Helt nye kan jo bli en smule overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva!

Du spurte, han svarte, du er sur pga svaret, det gir deg ingen rett til å sable ned noen!

Mannen din liker ikke dine 25 kg ekstra, hvem kan dømme han for det?

Nå går min sympati til din mann!

Jeg trenger ikke din sympati, og har aldri spurt noen om sympati. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg klarte å rote meg inn på dette forumet, alt jeg gjorde var å skrive en melding jeg trodde skulle gå til en spesialist, også begynte plutselig masse meldinger å strømme inn.

Jeg tror jeg skal bevege meg tilbake til den virkelige verden, der det er virkelige mennesker som har virkelig omtanke for hverandre. Det er bare IKKE normalt å sitte og synse om andre menneskers nød, som du og et par andre her gjør. Jeg føler jeg har rett til å si dette, ettersom du syntes du kunne skrive noe sånt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke vite det MP. Bare vi travere som vet det. Helt nye kan jo bli en smule overrasket.

Enig, men hun trenger ikke reagere slik hun gjør nå. Nå har vi forklart det, og det får være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Enig, men hun trenger ikke reagere slik hun gjør nå. Nå har vi forklart det, og det får være greit.

Ser det tar av litt ja. Her skulle det ha vaert et smilefjes, men pc en min er ikke god for tiden og derfor ser jeg surere ut enn jeg er. Egentlig er jeg veldig blid he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg trenger ikke din sympati, og har aldri spurt noen om sympati. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg klarte å rote meg inn på dette forumet, alt jeg gjorde var å skrive en melding jeg trodde skulle gå til en spesialist, også begynte plutselig masse meldinger å strømme inn.

Jeg tror jeg skal bevege meg tilbake til den virkelige verden, der det er virkelige mennesker som har virkelig omtanke for hverandre. Det er bare IKKE normalt å sitte og synse om andre menneskers nød, som du og et par andre her gjør. Jeg føler jeg har rett til å si dette, ettersom du syntes du kunne skrive noe sånt til meg.

Du kan skrive og mene hva du vil.

Lommelegen, gir private svar, men her(på DOL) får alle se dine spørsmål, og alle kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det tar av litt ja. Her skulle det ha vaert et smilefjes, men pc en min er ikke god for tiden og derfor ser jeg surere ut enn jeg er. Egentlig er jeg veldig blid he he.

hehe jeg er blid tilbake ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herregud!

Nei, vet du hva!

Du spurte, han svarte, du er sur pga svaret, det gir deg ingen rett til å sable ned noen!

Mannen din liker ikke dine 25 kg ekstra, hvem kan dømme han for det?

Nå går min sympati til din mann!

Mannen din liker ikke osv.....

Hva slags svar er det???? Er det i god medmenneskelig kristen ånd du svarer?

Telle til ti og puste litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva!

Du spurte, han svarte, du er sur pga svaret, det gir deg ingen rett til å sable ned noen!

Mannen din liker ikke dine 25 kg ekstra, hvem kan dømme han for det?

Nå går min sympati til din mann!

''Nå går min sympati til din mann!''

Hvorfor "frikjenner" du en mann som du aldri har "snakket" med bare fordi du synes kona var for misfornøyd med nhd?

Og til dette med de 25 kiloene: 8 av dem hadde hun da hun traff han, så det er 'bare' 13 kg som har kommet til etterpå. Hvis det er nok til at han overhodet ikke har seksuell lyst - på en person som han har valgt selv og som han jo _har_ hatt sex med mesteparten av disse 10 årene, ja da vil jeg si som nhd i sitt siste punkt: Det synes som om han har svært lav seksuell lyst.

Og da er det utrolig dårlig å skylde (bare) på kona. Hadde hun vært tynnere, hadde han sikkert skyldt på det, eller hårfargen hennes eller noe annet - bare for å unngå at pekefingeren skal rettes mot hans manglende libido/potens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva!

Du spurte, han svarte, du er sur pga svaret, det gir deg ingen rett til å sable ned noen!

Mannen din liker ikke dine 25 kg ekstra, hvem kan dømme han for det?

Nå går min sympati til din mann!

rettelse: 17 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og med roed prikk. Det er ikke saa rart at nye kan stusse litt.

jeg er enig i at den røde prikken kan virke svært forvirrende her, Jeg skjønner godt at nye brukere reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Nå går min sympati til din mann!''

Hvorfor "frikjenner" du en mann som du aldri har "snakket" med bare fordi du synes kona var for misfornøyd med nhd?

Og til dette med de 25 kiloene: 8 av dem hadde hun da hun traff han, så det er 'bare' 13 kg som har kommet til etterpå. Hvis det er nok til at han overhodet ikke har seksuell lyst - på en person som han har valgt selv og som han jo _har_ hatt sex med mesteparten av disse 10 årene, ja da vil jeg si som nhd i sitt siste punkt: Det synes som om han har svært lav seksuell lyst.

Og da er det utrolig dårlig å skylde (bare) på kona. Hadde hun vært tynnere, hadde han sikkert skyldt på det, eller hårfargen hennes eller noe annet - bare for å unngå at pekefingeren skal rettes mot hans manglende libido/potens.

Hvem gifter seg med en som sier slik? (han sa jo klart ifra)

Hun legger på seg, han mister lysten.

Ingen av dem er skyldige.

Men slik hun svarer så heller min sympati mot han...

Hun visste hva hun gikk til, det gjorde ikke han. Kalle det ekte kjærlighet? Nei.

I et forhold må begge være villige til å gi og ta, her virker det temmelig låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem gifter seg med en som sier slik? (han sa jo klart ifra)

Hun legger på seg, han mister lysten.

Ingen av dem er skyldige.

Men slik hun svarer så heller min sympati mot han...

Hun visste hva hun gikk til, det gjorde ikke han. Kalle det ekte kjærlighet? Nei.

I et forhold må begge være villige til å gi og ta, her virker det temmelig låst.

''Hvem gifter seg med en som sier slik? (han sa jo klart ifra)''

*sukk* tilsvarende argumenter har kommet opp i mange tråder på dol der dol'ere klager over umulige eks-menn.

I dette tilfellet sa han jo også at det var synd at dette var det eneste minuset ved henne. Har du bare funnet folk som det er 100% plussider ved?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hvem gifter seg med en som sier slik? (han sa jo klart ifra)

Hun legger på seg, han mister lysten.

Ingen av dem er skyldige.

Men slik hun svarer så heller min sympati mot han...

Hun visste hva hun gikk til, det gjorde ikke han. Kalle det ekte kjærlighet? Nei.

I et forhold må begge være villige til å gi og ta, her virker det temmelig låst.

Men det er da hvertfall ikke hennes feil her at forholdet er låst da. Hvis noen tror at en person aldri vil forandre seg på 20-30-40-50 år, så har man et litt urealistisk syn på ting. Han har nok forandret seg han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Hvem gifter seg med en som sier slik? (han sa jo klart ifra)''

*sukk* tilsvarende argumenter har kommet opp i mange tråder på dol der dol'ere klager over umulige eks-menn.

I dette tilfellet sa han jo også at det var synd at dette var det eneste minuset ved henne. Har du bare funnet folk som det er 100% plussider ved?

Min mann vet at jeg ikke tenner paa overvektige menn greit med noen faa kilo og jeg vet at han ikke tenner paa overvektige kvinner.

Vi er veldig aerlige med hverandre og vi vet at vi ikke kan legge paa oss 50 kilo, saa lenge vi skal vaere sammen med hverandre. Regner med pepper naa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Hvem gifter seg med en som sier slik? (han sa jo klart ifra)''

*sukk* tilsvarende argumenter har kommet opp i mange tråder på dol der dol'ere klager over umulige eks-menn.

I dette tilfellet sa han jo også at det var synd at dette var det eneste minuset ved henne. Har du bare funnet folk som det er 100% plussider ved?

Absolutt ikke.

Jeg synes trådstarter hadde mange gode sider, helt til hun begynte å svare stygt, da mistet hun min stemme.

Man skifter ikke menn/kjærester pga utseende! Det ligger nok noe helt annet bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann vet at jeg ikke tenner paa overvektige menn greit med noen faa kilo og jeg vet at han ikke tenner paa overvektige kvinner.

Vi er veldig aerlige med hverandre og vi vet at vi ikke kan legge paa oss 50 kilo, saa lenge vi skal vaere sammen med hverandre. Regner med pepper naa.

50 kg var jo veldig mye, da. Og da er det jo ting som tyder på at det er noe annet og mer enn selve vektøkningen som truer forholdet.

Slik kan det jo være med annet som endrer en persons utseende. Ta han svenske brannmannen - hadde han stengt seg helt inne i seg selv og syntes synd på seg selv og tatt det ut over kona og sagt slemme ting til henne, hadde jeg skjønt det om hun hadde gått. Men utseendeforandringen i seg selv er noe annet.

Såpass ung mann som trådstarter må antas å ha og som mister interessen såpass tidlig .... jeg er skeptisk! jeg tror han skylder på henne for sin egen utilstrekkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

50 kg var jo veldig mye, da. Og da er det jo ting som tyder på at det er noe annet og mer enn selve vektøkningen som truer forholdet.

Slik kan det jo være med annet som endrer en persons utseende. Ta han svenske brannmannen - hadde han stengt seg helt inne i seg selv og syntes synd på seg selv og tatt det ut over kona og sagt slemme ting til henne, hadde jeg skjønt det om hun hadde gått. Men utseendeforandringen i seg selv er noe annet.

Såpass ung mann som trådstarter må antas å ha og som mister interessen såpass tidlig .... jeg er skeptisk! jeg tror han skylder på henne for sin egen utilstrekkelighet.

Jeg tror han skylder på henne for sin egen utilstrekkelighet

Kanskje, kansje ikke. Ikke godt aa si. Jeg synes uansett det var en stygg maate i si det paa. Jeg ville nok ogsaa sagt fra om det var min mann, men paa en annen maate enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.

Jeg synes trådstarter hadde mange gode sider, helt til hun begynte å svare stygt, da mistet hun min stemme.

Man skifter ikke menn/kjærester pga utseende! Det ligger nok noe helt annet bak.

''helt til hun begynte å svare stygt, da mistet hun min stemme.''

Hva er det som er så stygt da?

Mener du kommentarene om nhd?

Jeg synes mye av det var berettiget, og flere andre har også reagert på hans kommentarer. Og når trådstarter i tillegg - på grunn av kort fartstid på dol - trodde at dette var fagsvaret hun trodde hun hadde betalt for, ja da skjønner jeg GODT at hun ble meget opprørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...