Gjest EgoN 1-2-3 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som kan tipse meg?Klær/leker ting og tang:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43728866102&WKEY=[65534%3a43728866102] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 CDON.com. Alt av spill, filmer m.m. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43728866102&WKEY=[65534%3a43728866102] Fine ting, men blir vel nesten mest gaver til foreldre? Mine jubler i hvetfall ikke over nye ulltrøyer eller -bukser til jul, selv om de er i beste kvalitet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fine ting, men blir vel nesten mest gaver til foreldre? Mine jubler i hvetfall ikke over nye ulltrøyer eller -bukser til jul, selv om de er i beste kvalitet! Hvis det er til småunger (babyer etc) er jo alt sånt dyrt og fint bra. Ellers blir da unger glade for klær? Er ikke bare kjedelig ullundertøy der, men fine ulltights, jakker og gensere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis det er til småunger (babyer etc) er jo alt sånt dyrt og fint bra. Ellers blir da unger glade for klær? Er ikke bare kjedelig ullundertøy der, men fine ulltights, jakker og gensere. Vel, mine to gutter blir stort sett bare glad for klær som i mine øyne er mer eller mindre stygge, dvs. f.eks. gensere med store "tøffe" trykk på etc. Så Nøstebarnklær faller neppe i smak - som julegave i hvertfall! . Til babyer er det fine gaver, men som jeg skrev innledningsvis blir det da nærmest som en gave til foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vel, mine to gutter blir stort sett bare glad for klær som i mine øyne er mer eller mindre stygge, dvs. f.eks. gensere med store "tøffe" trykk på etc. Så Nøstebarnklær faller neppe i smak - som julegave i hvertfall! . Til babyer er det fine gaver, men som jeg skrev innledningsvis blir det da nærmest som en gave til foreldre. -og mine to hadde blitt glade for klær. Så det kommer jo an på hvilke unger man skal handle til. Jeg ser heller ikke noe poeng i å kjøpe f.eks leiker til min nevø som er 4 mndr i jula, så da kan det hende det blir klær til ham. Uansett så blir det jo en definisjonssak om hans klær er til ham eller mora hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.