Gå til innhold

Julegaver over nettet

Gjest EgoN 1-2-3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine ting, men blir vel nesten mest gaver til foreldre?

Mine jubler i hvetfall ikke over nye ulltrøyer eller -bukser til jul, selv om de er i beste kvalitet! :)

Hvis det er til småunger (babyer etc) er jo alt sånt dyrt og fint bra.

Ellers blir da unger glade for klær? Er ikke bare kjedelig ullundertøy der, men fine ulltights, jakker og gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hvis det er til småunger (babyer etc) er jo alt sånt dyrt og fint bra.

Ellers blir da unger glade for klær? Er ikke bare kjedelig ullundertøy der, men fine ulltights, jakker og gensere.

Vel, mine to gutter blir stort sett bare glad for klær som i mine øyne er mer eller mindre stygge, dvs. f.eks. gensere med store "tøffe" trykk på etc. Så Nøstebarnklær faller neppe i smak - som julegave i hvertfall! :P.

Til babyer er det fine gaver, men som jeg skrev innledningsvis blir det da nærmest som en gave til foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, mine to gutter blir stort sett bare glad for klær som i mine øyne er mer eller mindre stygge, dvs. f.eks. gensere med store "tøffe" trykk på etc. Så Nøstebarnklær faller neppe i smak - som julegave i hvertfall! :P.

Til babyer er det fine gaver, men som jeg skrev innledningsvis blir det da nærmest som en gave til foreldre.

-og mine to hadde blitt glade for klær.

Så det kommer jo an på hvilke unger man skal handle til.

Jeg ser heller ikke noe poeng i å kjøpe f.eks leiker til min nevø som er 4 mndr i jula, så da kan det hende det blir klær til ham. Uansett så blir det jo en definisjonssak om hans klær er til ham eller mora hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...