Gjest Rolf Golf 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vurderer å kjøpe et kamera på en "norsk" nettbutikk som sender produktene sine fra et eller annet lager i europa. Leser på kjøpsbetingelsene at man selv må betale fraktkostnadene under garantiperioden dersom det skulle oppstå et eller annet med produktet. Er dette vanlig? Hvis man skal sørge for at produktet kommer frem til leverandøren ved en evt reklamasjon så er det lureste å sende det rekommandert - noe som kan bli veldig kostbart. Noen med kjennskap til dette, må man virkelig dekke kostnadene selv dersom det er en feil på produktet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 ''Er dette vanlig?'' Ja. Og hvis det er Pixmania det er snakk om, så hold deg unna. http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-video/70602-pixmania-styr-unna-mad.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rolf Golf 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 ''Er dette vanlig?'' Ja. Og hvis det er Pixmania det er snakk om, så hold deg unna. http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-video/70602-pixmania-styr-unna-mad.html Du traff spikeren på hodet Da betaler jeg heller noen kroner ekstra og kjøper det her i landet. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.