Gjest Allergena 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (Også postet på allergi, men ikke fått svar der) Lurer i forhold til svineinfluensa-vaksina. Jeg har forskjellige allergier og i tillegg får jeg fort bronkitt i denne tida her fram mot jul. Nå er jeg veldig trang i bronkiene. Er jeg berettiget til å få vaksine i fellesvaksineringa for de prioriterte gruppene? Vil jo ikke snike i køen, men orker ikke ringe legen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru krokodille 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Dette er jo veldig vanskelig for oss her inne og svare på da. Tror du blir nødt til å ringe legen din for å være sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergena 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Dette er jo veldig vanskelig for oss her inne og svare på da. Tror du blir nødt til å ringe legen din for å være sikker. Tenkte det var noen sykepleiere eller leger her som kunne svare på hva allergi er klassifisert som. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Håvard Dahl, lege 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det kommer an på hvilken type allergi det er, hvilke organer som rammes og alvorlighetsgraden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnea72 161 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Allergi er ikke en kronisk luftveissykdom alene,men hvis allergien fører til astma eller reaksjoner i luftveiene,slik at du må gå på inhalasjonssteroider daglig,har du krav på vaksine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergena 0 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det kommer an på hvilken type allergi det er, hvilke organer som rammes og alvorlighetsgraden. Takk for svar! Får vel høre med legen min allikevel da, hva jeg skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.