Gå til innhold

Influensasymptomer?

Annabeth

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt unger med influensa (svine) der sykdomsforløpet startet med magevondt og svimmelhet. Har ikke feber, men er litt blek i tillegg til svimmel og magevondt. er 6 år.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Nå kan ikke jeg si med sikkerhet at det er influensa mine unger har, men her klages det over vondt i magen, hodet og svimmelhet. Spesielt det ene barnet har vært sykt siden mandag og er ikke spesielt oppegående enda. Feberen har ikke vart så lenge på noen av dem, ca 1 døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Vanskelig dette. Min på 5,5 år hadde feber i litt over 3 dager og hadde en del vondt i magen, men klaget ikke på noe annet. Jeg klemte på armer, bein og ledd for å finne ut om han var øm, men han reagerte ikke på det.

Han hadde altså noen symptomer, bortsett fra at feberen ikke kom akutt. Han var forkjølet i 10 dager først, og var litt slapp i 2 dager før han fikk feber.

Så jeg vet sannelig ikke, magefølelsen min sier at det ikke var svineflu vi hadde i hus. Vi andre i familien har ikke symptomer ennå, men det kan visst gå 8 dager før smittefaren er over, så.. vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme her i huset. Andre dagen nå for 6-åringen med feber mellom 38-39 og veldig vondt i magen. Ikke kvalme/diare.

Begynte å bli bekymret for blindtarmbetennelse, men det er kanskje noe som går siden det er flere her på forumet med det samme. Hadde passet meg fint om dette var svineinfluensa og at vi slipper unna med denne versjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimmelhet og magevondt, evt med feber (ikke så høy) går iallefall her omkring nå. Tror ikke det er influensaen. Mine unger har hatt det, og vi voksne merka ikke noe. Vondt i kroppen ellers hadde de heller ikke og feberen lå på maks 39 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Ja. Mitt barn startet med oppkast og vondt i magen. Så kom feberen, rundt 39.

Sår hals og hodepine. Fastlegen tok crp konkluderte med virus og ga barnet Tamiflu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...