cecily Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Nope. Bare nok et uttrykk jeg ikke kan fordra. ;-) Okei. Men blir det annerledes? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Okei. Men blir det annerledes? Nei, jeg ser det ikke slik at kjønnsinndeling er på mote. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Men om det finnes noen hekser, så gjelder jo ikke det for alle damer. Det blir litt som Glimtipper på foreldre og småbarn i sin protest at en "aldri angrer på barn en har fått" - jeg er lei av at det er greit å si at "alle damer baksnakker". Alle damer baksnakker faktisk ikke på denne måten. Jeg leste mer en beskrivelse av de damene som faktisk baksnakker. Ikke en påstand om at _alle damer baksnakker_. 0 Siter
cecily Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Nei, jeg ser det ikke slik at kjønnsinndeling er på mote. Neivel, det takler jeg fint. 0 Siter
cecily Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Jeg leste mer en beskrivelse av de damene som faktisk baksnakker. Ikke en påstand om at _alle damer baksnakker_. Okei. 0 Siter
Gjest aldri nick Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Men om det finnes noen hekser, så gjelder jo ikke det for alle damer. Det blir litt som Glimtipper på foreldre og småbarn i sin protest at en "aldri angrer på barn en har fått" - jeg er lei av at det er greit å si at "alle damer baksnakker". Alle damer baksnakker faktisk ikke på denne måten. Nei, selvfølgelig er ikke alle damer hekser! Damene på jobben min er faktisk kjempegreie :-) Jeg snakket vel mer om hvordan jeg opplever/har opplevd forskjeller på mannsdominerte miljøer kontra kvinnedominerte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.