Gjest Ulvinnen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er det sånn fortsatt? Min søster har et barn med sin tidligere samboer. Hun er nå ni år gammel og der måtte far skrive under på farskapet rett etter fødselen. Senere ble det slutt mellom dem og min søster fikk etterhvert ny samboer. De fikk også et barn sammen (3 år gammel) før de gifta seg, men da tror jeg ikke faren trengte å skrive under på farskapet fordi reglene var endret? Jeg trodde det var sånn fortsatt. Men siden du vet om en ganske fersk hendelse som ikke er sånn, så tyder det på at reglene er forandret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg trodde det var sånn fortsatt. Men siden du vet om en ganske fersk hendelse som ikke er sånn, så tyder det på at reglene er forandret. Jeg skal ikke garantere at jeg har rett i dette, men mener å huske at søsteren min fortalte om denne endringen fra første gang hun fikk barn.... Får håpe noen har skikkelig peil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skal ikke garantere at jeg har rett i dette, men mener å huske at søsteren min fortalte om denne endringen fra første gang hun fikk barn.... Får håpe noen har skikkelig peil Samboende fedre har samme rettigheter som gifte. Men siden disse ikke bodde sammen da barnet ble født, har Ulvinnen rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Samboende fedre har samme rettigheter som gifte. Men siden disse ikke bodde sammen da barnet ble født, har Ulvinnen rett. Ok, da stemmer det som jeg oppfatta fra søsteren min den gangen (hun bodde sammen med barnefar begge gangene). Takk for info 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg orker ikke å diskutere med deg når du svarer slik. Jeg hadde ikke noe ønske om å diskutere med deg. Bare rette på feilinformasjonen du ga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.