Gjest EgoN 1-2-3 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ble satt ut her. Dette er noe av det tristeste, og mest rørende jeg har lest på lenge..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reisesyke Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EgoN 1-2-3 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Glemte ..... http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=594340 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Glemte ..... http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=594340 Snufs, jeg kan bare ikke lese sånt på jobb. Da triller tårene.. Har selv en 6 åring, og klarer liksom ikke forestille meg at hun ville kunne gjøre noe sånt.....utrolig rørende 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva da? En kreftsyk jente skrev og gjemte lapper til familien sin som de fant etter at hun var død. Hun gjemte de rundt omkring i huset med kjærlighetserklæringer. Utrolig rørende handling.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg fikk helt tårer i øynene da jeg leste det.. Så fantastisk liten jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EgoN 1-2-3 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Snufs, jeg kan bare ikke lese sånt på jobb. Da triller tårene.. Har selv en 6 åring, og klarer liksom ikke forestille meg at hun ville kunne gjøre noe sånt.....utrolig rørende Ja det er akkurat det. Lettrørt har jeg alltid vært(ikke at denne historien er lettrørt, da må man være steinmenneske)Men etter at jeg fikk ungene tåler jeg ingenting, pluss at jo eldre jeg blir, dess mer tar jeg til tårene. Min mann blir av og til noe oppgitt over meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Å kjære vene, du har helt rett i at det er rørende og hjerteskjærende. Hulk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 *snufs* .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.