Mischa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei I en tråd om ferdige julekalendre skrev du at du hadde sett en Lip Smacker kalender, husker du hvor??? Høres ut som midt i blinken for nyoperert mamma med 10 år gammel datter... Tusen takk Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det var i fjor før jul jeg så dem, og jeg mener det var i lekebutikk eller dagligvarebutikk - husker ikke. Beklager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei Jeg så de kalenderne på VITA i fjor:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nille selger dem her i byen, i alle fall. Så den så sent som i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hei Tusen takk for info, skal våge meg ut senere i uken, da skal jeg et sted som både har Nille og Vita - satser på at jeg finner., Tusen takk til alle som svarte! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.