Luska Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Haha, klart det Jeg vasker gulvene ca, annenhver uke, men koster/støvsuger etter behov. Badgulvet vaskes selvfølgelig minst en gang i uka, om ikke to. Ok. Det var jo ikke så ille ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ok. Det var jo ikke så ille ;o) Nei, vi er ikke skitne, altså. Men jeg har en avslappet holdning til husarbeid. Det forsvinner jo ikke noe sted 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Jeg regner med at andre folk er redde for gulvet sitt - og hjemme hos meg har jeg et gulv som er ferdig slitt. Det gjelder i grunnen det meste hos oss - alt er bruks- -bruksbil, -båt, -møbler. Avslappende ''hjemme hos meg har jeg et gulv som er ferdig slitt.'' Det har jeg også! Og jeg elsker å fortelle denne historien: Da mannen min og broren var liten, fikk de lov å ha trehjulssykler inne. Så ble det vinter og de fant ut at de trengte vinterdekk. Det fikset de enkelt ved å surre på ståltråd rundt sykkelhjulene. (Jeg har en veldig tålmodig og overbærende svigermor, sånn i tilfelle noen lurte...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.