Gjest hobbyfotografen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 ..for fremkalling av bilder altså? Har sett et par ganger at de har dette tilbudet. Jeg hadde tenkt å sende inn i går, men det tok så utrolig lang tid å laste opp så jeg fikk ikke inn en brøkdel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gudi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror det er ganske vanlig. MEN, prisen på 49 øre gjelder bare ved fremkalling av 250 bilder eller mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hobbyfotografen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror det er ganske vanlig. MEN, prisen på 49 øre gjelder bare ved fremkalling av 250 bilder eller mer. Jeg har noen tusen bilder, så skal ikke bli noe problem. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.