MHC Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nevn det. Hadde en sak hos oss, det ble nevnt på konferansetime. Det viste seg at skolen var klar over problemet og hadde satt igang tiltak. Da har jeg/ vi som foreldre ihvertfall bidratt litt til å slå ned på uønsket oppførsel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg synes det er en selvfølge å nevne slike ting for læreren, og har gjort det flere ganger selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg ville tatt det opp med læreren, men kanskje utenom egen konferansetime. (Så sant det ikke gjaldt mitt barn da). Nå er konferansetimene her hos oss bare 30 minutter pr. barn og tiden løper fort. Ofte har man en del faste ting som skal gjennomgås. Hvorfor ikke bare ringe læreren utenom eller sende en mail og be læreren ta kontakt på telefon når hun har en ledig stund? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.