Gå til innhold

Nevne på konferansetime, eller passe mine egne s

Gjest konferanseberta

Anbefalte innlegg

Nevn det. Hadde en sak hos oss, det ble nevnt på konferansetime. Det viste seg at skolen var klar over problemet og hadde satt igang tiltak. Da har jeg/ vi som foreldre ihvertfall bidratt litt til å slå ned på uønsket oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt det opp med læreren, men kanskje utenom egen konferansetime. (Så sant det ikke gjaldt mitt barn da). Nå er konferansetimene her hos oss bare 30 minutter pr. barn og tiden løper fort. Ofte har man en del faste ting som skal gjennomgås.

Hvorfor ikke bare ringe læreren utenom eller sende en mail og be læreren ta kontakt på telefon når hun har en ledig stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...