Gjest vanskelig situasjon synes jeg Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vanskelig sak dette som jeg ikke vil spørre kjente om...jeg er en kvinne på 26 år som er alenemamma for et barn på 7. Mine foreldre ble for ett år siden fosterforeldre til to barn. Jeg var positiv til dette under hele prosessen og støtter de selvfølgelig enda i det. I begynnelsen ble det naturlig nok en enorm forandring for alle sammen, også mitt barn, det var ikke lett. Jeg passer barna nå og da og har kjørt de til fritidsaktiviteter osv. Men jeg klarer ikke å hjelpe til så veldig mye mer enn det. Jeg er fulltidsstudent som krever utrolig mye av meg blant annet fordi jeg har slitt med en forferdelig migrene i et halvt år nå. Og jeg har barnet mitt å ta meg av. Mine foreldre er fantastiske fosterforeldre til disse barna og gjør en super jobb, men jeg føler at de noen ganger (selvom de ikke sier det rett ut) synes at jeg kunne vært hos dem mer, tatt mer del i barna,være med å se på fritidsaktivitetene deres osv. Og jeg får så dårlig samvittighet for de har jo hjulpet meg mye med mitt barn. Men jeg synes situasjonen er litt anderledes når de er besteforeldre da..hva synes dere her? bør jeg stille mer opp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…