Speak Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Enig, Speak, mange konferanser der, men alltid også sett familier der og i badelandet kommer det jo familier utenfra også, hverdag som helg. Ja, det passer definitivt bra for familier. Alle aktivitetene de har viser jo også det. Men de har nok den største inntekten på konferanser. Vil tro at helgene har mye mer privatpersoner også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Fri minibar? Det har jeg aldri hørt om der. Prisen forøvrig er det vel ikke noe å si på, badinga er jo inkl. Ja, er vel i Sarpsborg du mener nå? Andre priser der jeg skal, 1500pp/døgn, men inkluderer 3-retters om kvelden også. Inngang til Spa også, men behandlinger utenom og de er dyre synes jeg, men må skeie ut en gang i blant:-) Sjekka priser på Pers for litt siden, og det var dyrere enn Sarpsborg, men det er sikkert bedre og ;o) Men vi skal bare være borte et døgn, så å kjøre så langt da blir uaktuelt. Lyst til å ta en kjæreste-helg der en gang. Nå ble det sarpsborg denne gangen, med fri minbar ja ;o) frokost, tilgang til badeland lørdag og søndag - og litt str på rommet med sittegruppe til 1166,-. Synes det er overkommelig pris, På pers har de 1500,- per person i dobbeltrom, selv om det er med middag blir det i dyreste laget for en spntan stikke-av-tur før jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Absolutt en kronisk "lidelse", ja :-) Her og ;o) Men nå skal jeg på en del småturer fremover - så har mye å se fram til. Lang ferie i jula og.. deilig ) Sarpsborg hotellet med samboern og poden snart, hyttetur på fjellet i desember (langhelg) med samboer og venner, sydentur i januar, hyttetur med jentene i feb, syden en uke med gutta mine i feb, og cruise med svigerfamilien og poden i mai Må spare penger jeg ser jeg.. men moro blir det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Her og ;o) Men nå skal jeg på en del småturer fremover - så har mye å se fram til. Lang ferie i jula og.. deilig ) Sarpsborg hotellet med samboern og poden snart, hyttetur på fjellet i desember (langhelg) med samboer og venner, sydentur i januar, hyttetur med jentene i feb, syden en uke med gutta mine i feb, og cruise med svigerfamilien og poden i mai Må spare penger jeg ser jeg.. men moro blir det! Ups.. kom inn en sydentur for mye. Blir altså ikke to sydenturer - får være grenser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ups.. kom inn en sydentur for mye. Blir altså ikke to sydenturer - får være grenser :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Pers ser veldig bra ut, men fy for noen priser! *skrekk og gru*. Vi skal tya en svipp-tur vi nå da, komme oss bort fra leiligheten en natt/par dager og bare bade og kose oss. Koster 1100,- for et døgn med frokost og fri minibar (til oss etter poden ahr sovna *fnis*) Fri minibar? I Norge? _Norge_? Er du sikker? Om det står minibar, uten at det i klartekst står gratis, hadde jeg gått ut i fra at det var barpriser på innholdet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sjekka priser på Pers for litt siden, og det var dyrere enn Sarpsborg, men det er sikkert bedre og ;o) Men vi skal bare være borte et døgn, så å kjøre så langt da blir uaktuelt. Lyst til å ta en kjæreste-helg der en gang. Nå ble det sarpsborg denne gangen, med fri minbar ja ;o) frokost, tilgang til badeland lørdag og søndag - og litt str på rommet med sittegruppe til 1166,-. Synes det er overkommelig pris, På pers har de 1500,- per person i dobbeltrom, selv om det er med middag blir det i dyreste laget for en spntan stikke-av-tur før jul. De rommene er kjempefine, er verdt tillegget det koster. Bodd i de flere ganger. Bra med litt romslighet. Vi må få referat om den frie minibaren:-)....aldri hørt om skjønner du. Kos dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 God fornøyelse, det blir sikkert en fin helg! Tusen takk, laban. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Her og ;o) Men nå skal jeg på en del småturer fremover - så har mye å se fram til. Lang ferie i jula og.. deilig ) Sarpsborg hotellet med samboern og poden snart, hyttetur på fjellet i desember (langhelg) med samboer og venner, sydentur i januar, hyttetur med jentene i feb, syden en uke med gutta mine i feb, og cruise med svigerfamilien og poden i mai Må spare penger jeg ser jeg.. men moro blir det! Da har du mye og se fram til. Korte ferier kan også gi veldig mye. Vi trenger slike utflukter, vi må "leve"! Tenk, planlegging, selve turen, mimringa og alle minnene etterpå, ja, dette gjør virkelig godt. Kos deg på alt du skal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ups.. kom inn en sydentur for mye. Blir altså ikke to sydenturer - får være grenser Ja, begynte å lure:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 De rommene er kjempefine, er verdt tillegget det koster. Bodd i de flere ganger. Bra med litt romslighet. Vi må få referat om den frie minibaren:-)....aldri hørt om skjønner du. Kos dere! kan hende jeg har misforstått da.. hehe.. men det er ikke minibaren som er viktig uansett da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Da har du mye og se fram til. Korte ferier kan også gi veldig mye. Vi trenger slike utflukter, vi må "leve"! Tenk, planlegging, selve turen, mimringa og alle minnene etterpå, ja, dette gjør virkelig godt. Kos deg på alt du skal. Takk takk, det skal jeg. ) Trenger det nå etter en lang periode med oppussing og mye jobbing (mest gubben da, men jeg merker jo det i heimen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Om du ikke har sett siden enda: http://superland.no/ :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Om du ikke har sett siden enda: http://superland.no/ :-) Takk for link, nå gleder jeg med enda mer!!! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.