majoli Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei,eg har 2 barn med forskellige fedre.No bur eg med faren til det yngste barn og han er stort sett en god far til begge to men det hender at han blir irritert på eldste dattera mi. For nokre dagar sida kom han i stova med berre truse på også spurde dattera mi:"skal eg ete tissen din,papa?"det ble litt flaut og så lo vi.Men sidan den dagen lurer eg på kor ho fant det?kofor spurde ho om det?problemet er at eg veit ikkje kossen eg skal spørre verken dattera eller samboeren min om det har skjedd noke. Kva om eg tar feil og samboer blir sint og fornærma? Dattera er 3 1/2,kossen spørre man ei lita jenta om papa har gått over streken med ho? eller er eg berre hysrerisk? Det skjer så mykje rart og vondt i verda at det ikkje så rart at eg blir så bekymra! Treng hjelp. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes du kan spørre datteren din om hvorfor hun sa det, når dere er på tomansshånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Dette var kinkig, men jeg tror at mannen din ikke hadde tatt det med humor om det hadde skjedd noe. Likevel synes jeg du skal spørre datteren din om hvorfor hun sa det og om hun tøyset. Jeg vil ikke avvise jenta fordi incestofre blir ofte ikke trodd, men som sagt jeg tror far hadde reagert på en annen måte om dette stemte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søndagstanker Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er enig i at du kan spørre din datter på tomannshånd hva hun mente. Ellers synes jeg du kan se hvordan din datter har det generelt, og hvordan hun er og synes å ha det i forhold til din partner. Det er greit å være obs, men en kan ikke lage en stor sak ut fra en slik bemerkning. Da ryker samlivet og familielivet ditt kjapt vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Slik jeg tenker så tror jeg ikke hun hadde sagt dette når du var tilstede hvis det virkelig var snakk om overgrep. det som er typisk med overgrep er at overgriperen binder offeret til seg, slik at offeret får problemer med å si ifra til andre hva som foregår. Kan det hun sa ha vært en del av en større setting? Kan hun ha snakket med faren sin om noe liknende før, og så kommet med denne setningen etterpå? Virker datteren din glad og fornøyd?,virker hun trygg sammen med faren sin? noe som plager henne ellers? Du kan jo også ta en prat med henne om det hun sa, kanskje bunner det i noe helt annet enn overgrep? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kan hun ha sett det i et blad det ikke var meningen hun skulle sett eller noe slikt? Kan barna i barnehagen ha snakket om noe sånt og at hun har plukket opp det fra noen barn der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.