Gå til innhold

Kredittkort gjeld?


Spirello

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede tilstått manglende oppfølgning av skikk- og brukregler i dag, så da så jeg ingen grunn til å delta i denne tråden også....*s*

''Jeg har allerede tilstått manglende oppfølgning av skikk- og brukregler i dag, ''

Oi oi! Denne sjokkerende

nyheten har gått meg hus forbi!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • Katt-ja

    5

  • Mary Poppins

    4

  • Janna

    3

Mest aktive i denne tråden

Da fastslås det bare igjen at DOL-rasen er av ypperste kvalitet, for _her_ er det ingen som er med å bidra til den enorme kredittkortgjelden her til lands! :))

Jeg hadde antagelig valgt å holde meg unna denne tråden om jeg hadde kredittkortgjeld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har allerede tilstått manglende oppfølgning av skikk- og brukregler i dag, ''

Oi oi! Denne sjokkerende

nyheten har gått meg hus forbi!! :-)

Det var i takke-tråden - den som hvorvidt folk irriterte seg over manglende takknemlighet eller noe sånt.

*skamfull hilsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i takke-tråden - den som hvorvidt folk irriterte seg over manglende takknemlighet eller noe sånt.

*skamfull hilsen*

Hmm.... har ikke fått med meg den tråden *stikker for å lete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kredittkort og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)

''og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)''

Hvorfor skjønner du ikke det? Mange klarer jo å kontrollere seg selv, vet du :-) Mange har til og med vin lagret hjemme uten å drikke konstant...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kredittkort, men som de fleste her har jeg ikke gjeld på det, jeg betaler ned etterhvert som det blir brukt.

Og det er jo bra, jeg handler såpass mye på nett at jeg kan kortnummeret mitt utenat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg har 2 kort. Vanlig Visakort og mastercard. Mastercard er greit å ha, når man ferier utenlands, da Visakortet ikke fungerer i alle minbanker eller omvendt.

Mitt mastercard er rentefritt så lenge det betales tilbake innen forfall. Jeg kommer alltid til å ha 2 kort, men har ikke behov for flere. Mastercardet brukes veldig sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Da fastslås det bare igjen at DOL-rasen er av ypperste kvalitet, for _her_ er det ingen som er med å bidra til den enorme kredittkortgjelden her til lands! :))

De er her nok, men de svarer ikke i denne tråden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Jeg har ikke kredittkort og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)

''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)''

Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)''

Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge.

hvis man er fattig bør man iallefall ikke ha det......

Det hjelper deg kanskje akkurat der og da, men så blir problemene bare større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)''

Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge.

Jeg tror det er større sjangse for å bli fattig _etter_ å ha skaffet seg kortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

hvis man er fattig bør man iallefall ikke ha det......

Det hjelper deg kanskje akkurat der og da, men så blir problemene bare større.

Hva man bør og ikke bør blir nok ganske irrelevant for de det gjelder. Ingen ØNSKER å ha kredittkortgjeld vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd dette. Gjennomsyret av sosial ønskelighet.

Har null problemer med å si at jeg for tiden har kredittkortgjeld. Jeg har to kredittkort, og på det ene har jeg et par tusen utestående. Kanskje ikke særlig økonomisk, men det hadde neppe vært økonomisk/praktisk å ikke bruke kredittkortet på det jeg gjorde det på der og da. Så det....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Morsom tråd dette. Gjennomsyret av sosial ønskelighet.

Har null problemer med å si at jeg for tiden har kredittkortgjeld. Jeg har to kredittkort, og på det ene har jeg et par tusen utestående. Kanskje ikke særlig økonomisk, men det hadde neppe vært økonomisk/praktisk å ikke bruke kredittkortet på det jeg gjorde det på der og da. Så det....:)

Velkommen skal du være du falne kvinne! ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)''

Hvorfor skjønner du ikke det? Mange klarer jo å kontrollere seg selv, vet du :-) Mange har til og med vin lagret hjemme uten å drikke konstant...;-)

Derfor blunkesmileyen ;) _Jeg_ kjenner meg selv så godt at jeg vet at pengene ville fått bein å gå på ;)

Vin er et annet kapittel for her i huset drikkes det svært lite vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)''

Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge.

Og enda dyrere blir det når man betaler med kredittkort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...