Gå til innhold

Kredittkort gjeld?


Spirello

Anbefalte innlegg

?

Skjønner ikke at du ikke skjønner....

Du sa at du ikke trodde denne tråden var representativ for hele Norges befolkning, og jeg repliserte at heller ikke denne tråden var det (altså representativ), med andre ord: Det er svært sjelden - for ikke å si aldri - at tråder på dol er representative for hele befolkningen. Denne trpden om kredittkortgjeld skiller seg altså ikke ut i så henseende.

Jeg forstår fremdeles ikke når jeg sier at jeg betviler at denne tråden er representativ at du sier "heller ikke denne tråden".........og snakker om samme tråd???????

Dette er et språklig spørsmål og har ingenting med kredittgjeld å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • Katt-ja

    5

  • Mary Poppins

    4

  • mrxx

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår fremdeles ikke når jeg sier at jeg betviler at denne tråden er representativ at du sier "heller ikke denne tråden".........og snakker om samme tråd???????

Dette er et språklig spørsmål og har ingenting med kredittgjeld å gjøre.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kredittkort, ja, og bruker det flittig, særlig til fllybilletter og hotellbestilling utenlands siden jeg da har avbestillingsforsikring. Hører til de som bruker det så mye at jeg kan kortnummer, cvc og utløpsdato utenat.

Men jeg betaler ved forfall. Alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og enda dyrere blir det når man betaler med kredittkort....

Jeg forstår ikke at noen tør å handle på nett med ,visakortet. Hvis du da blir svindlet så kan du risikere at de tar hele lønna. Og det tar tid å få tilbake penger fra banken. Jeg handler alltid med kredittkort på nett, samt i kortterminaler ved shopping i utlandet. Kontantutak blir alltid gjort i minibank fra visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kredittkort og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)

Jeg forstår ikke at noen tør å handle på nett med ,visakortet. Hvis du da blir svindlet så kan du risikere at de tar hele lønna. Og det tar tid å få tilbake penger fra banken. Jeg handler alltid med kredittkort på nett, samt i kortterminaler ved shopping i utlandet. Kontantutak blir alltid gjort i minibank fra visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at noen tør å handle på nett med ,visakortet. Hvis du da blir svindlet så kan du risikere at de tar hele lønna. Og det tar tid å få tilbake penger fra banken. Jeg handler alltid med kredittkort på nett, samt i kortterminaler ved shopping i utlandet. Kontantutak blir alltid gjort i minibank fra visa.

Jeg har handla masse på nett, med visakort. Har alltid gått fint :) Men handler fra sider jeg vet er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla masse på nett, med visakort. Har alltid gått fint :) Men handler fra sider jeg vet er seriøse.

Tror det kan være risiko ved seriøse sider også,- vi ble forsøkt svindlet ved kjøp av billetter direkte fra en stor engelsk fotballklubb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være risiko ved seriøse sider også,- vi ble forsøkt svindlet ved kjøp av billetter direkte fra en stor engelsk fotballklubb...

Huff.... Men kan de svindle deg dersom du har passord du må skrive ned før de kan trekke penger? Jeg har kort med chip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med kort,Og der er det penger som vi har fått i lønn.

Så hvis ikke du får nok lønn så fryser du heller enn å kjøpe sko og jakke med kredittkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... Men kan de svindle deg dersom du har passord du må skrive ned før de kan trekke penger? Jeg har kort med chip.

Tja,- nei jeg vet ikke. Men man bør følge godt med -banken dekker det jo om man oppdager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...