Axcia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 7-åringen er en vittig skrue. Han har alltid en kommentar på lager. Festlig sammenkomst i lillesøsters barnehage (der han tidligere har gått). Han treffer igjen ei som jobber der. Hun sier "Nei men så koselig å se deg igjen, så stor du har blitt! Å, jeg ønsker nå egentlig at du skal begynne i barnehagen igjen, for du har nå alltid vært en sånn likandes kosgutt!" Guttungen svarer: "Ja, men blir æ no mer umulig nå, så må æ vel det...." *haha* tydelig hvor pedagogisk mora er i heimen, liksom ;-) Største trusselen, det ;-p Personalet knakk sammen i latter, og jeg plystra og kikka en annen vei ;-D I går hadde jeg rydda rommet hans. Det var ILLE da jeg grep an oppgaven. Jeg nevnte det ved leggetid, at "Ser du så fint og ryddig rommet ditt er nå? Er det ikke koselig at jeg har rydda og vaska her..?" Han svarer "Å, har _du_ gjort det? Æ trudd at æ hadde gjort det sjøl... i søvne!" jadda ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 He, he, så artige kommentarer! Det med ryddingen var nå veldig bra da. Godt han fikk klarhet i hvem som faktisk ryddet og vasket ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 He, he, så artige kommentarer! Det med ryddingen var nå veldig bra da. Godt han fikk klarhet i hvem som faktisk ryddet og vasket ;-) Han er en luring :-) En gang, som 4-åring, slapp han en fis på barnehagen. Hun som jobba der utbrøt "er det du, NN, som har vind i seilene?" "Nåh, det e væll æ som styre deinn skuta..", sa han. (han refererte nok til at de hadde laga ei Kaptein Sabeltann-skute på veggen, det bilder av ungene var limt på, på forskjellige plasser rundt om på skuta). ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Han er en luring :-) En gang, som 4-åring, slapp han en fis på barnehagen. Hun som jobba der utbrøt "er det du, NN, som har vind i seilene?" "Nåh, det e væll æ som styre deinn skuta..", sa han. (han refererte nok til at de hadde laga ei Kaptein Sabeltann-skute på veggen, det bilder av ungene var limt på, på forskjellige plasser rundt om på skuta). ;-) Så herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Haha:O) Morsom gutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Han er en luring :-) En gang, som 4-åring, slapp han en fis på barnehagen. Hun som jobba der utbrøt "er det du, NN, som har vind i seilene?" "Nåh, det e væll æ som styre deinn skuta..", sa han. (han refererte nok til at de hadde laga ei Kaptein Sabeltann-skute på veggen, det bilder av ungene var limt på, på forskjellige plasser rundt om på skuta). ;-) Hahahaha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Herlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Han er en luring :-) En gang, som 4-åring, slapp han en fis på barnehagen. Hun som jobba der utbrøt "er det du, NN, som har vind i seilene?" "Nåh, det e væll æ som styre deinn skuta..", sa han. (han refererte nok til at de hadde laga ei Kaptein Sabeltann-skute på veggen, det bilder av ungene var limt på, på forskjellige plasser rundt om på skuta). ;-) LOL (til alle kommentarene i tråden) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olivia13 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så festlig, de er skjønne :-) Ble inspirert til å fortelle følgende historie fra min 7-årige datter: Vi så på et TV-program for kort tid siden der er mann klatra i en fjellvegg. Datter: "Det ser ut som han har høydeskrekk" (Det har jeg - så hun er smertelig klar over hva dette innebærer, hehe) Jeg: "Ja, det er jo ikke så rart; det er jo veldig høyt ned" Datter: Ser skjevt på meg, smiler og humrer. Jeg: "Jamen, det er jo veeeldig høyt ned!" Datter: "Haha, det kan jo ikke være HØYT NED, det må jo være LANGT NED eller HØYT OPP! Og jeg som har en tittel i nordisk språk & har undervist i norsk i en årrekke (riktig nok noen år siden, men dog...) Vi lærer så lenge vi (har e)lever :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Så festlig, de er skjønne :-) Ble inspirert til å fortelle følgende historie fra min 7-årige datter: Vi så på et TV-program for kort tid siden der er mann klatra i en fjellvegg. Datter: "Det ser ut som han har høydeskrekk" (Det har jeg - så hun er smertelig klar over hva dette innebærer, hehe) Jeg: "Ja, det er jo ikke så rart; det er jo veldig høyt ned" Datter: Ser skjevt på meg, smiler og humrer. Jeg: "Jamen, det er jo veeeldig høyt ned!" Datter: "Haha, det kan jo ikke være HØYT NED, det må jo være LANGT NED eller HØYT OPP! Og jeg som har en tittel i nordisk språk & har undervist i norsk i en årrekke (riktig nok noen år siden, men dog...) Vi lærer så lenge vi (har e)lever :-D *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.