isbe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva kjøper dere nå - ser at mange steder har de DS på tilbud - hva er fordelene med DSi? Hva ville dere kjøpt til små barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dersom det er viktig for barnet å kunne ta bilder med DS'en, manipulere dem og sånn, eller at barnet vil bruke DS'en til å surfe på nettet, så er DSi tingen. Men personlig tror jeg nok at en vanlig DS holder lenge for små barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har kjøpt en DSi, og har hatt to DS i huset i flere år. Jeg kjøper DSi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Prisforskjellen er ikke så stor. DSi gir flere muligheter på kort og lang sikt. M.a.o. du slipper mas om en bedre spiller på en god stund. En del av funksjonene til DSi får man på DSlite ved å kjøpe ekstrautstyr. Når alt ekstrautstyret er kjøpt, har man brukt mye mer penger. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg hadde nok kjøpt DSi skulle jeg handlet nå. Synes det er litt dumt å kjøpe nest nyeste versjon av sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.