Elis31 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Var innom lekebutikken for noen uker siden da hadde de ikke. Er de utsolgt, eller begynner de å selge det nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Obs har. Hva skal du ha da? Pirates eller City? Ring rundt og hør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flere steder Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sparkjøp, Notabene og lekebutikkene har her i byen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simane Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har sett den både på Toys r us i Oslo/Alnabru og BR-leker Triaden. Og www.sparkjop.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kjøpte på Notabene om lørdagen. Siste eksemplar de hadde. Lekebutikken hadde slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Kjøpte på Notabene om lørdagen. Siste eksemplar de hadde. Lekebutikken hadde slutt. Hjelp...her blir det løp og kjøp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hjelp...her blir det løp og kjøp. Ellos og sportmann har også hatt på nett. sjekk det du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi kjøpte for 3 uker siden, men nå tror jeg det er utsolgt på leikebutikken her i byen. Så ihvertfall ikke noen på lørdag da jeg var innom der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.