jubalong70 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for svar. Jeg skal stålsette meg for å gjøre d til helgen. Gruer meg,men ser ingen annen utvei nå. Jeg tror det er det eneste som nytter. Masse lykke til Du får trøste deg litt på dol når det stormer som værst Vi gir masse støtte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg tror far må trå til og ta barnet de urolige nettene til barnet aksepterer forfrie netter. Det behøver ikke være så mange. Far får heller ta noen palargin i noen dager. Det er ikke bare far som kan være trøtt. Tenk langsiktig. Alternativet blir skrikemetoden til fulle. Altså la ungen skrike seg i søvn, helst uten at mamma går inn dit. Selvsagt må barnet få godt med mat om kvelden. En flaske eller vannkopp i sengen som ikke lekker kan også hjelpe. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja,jeg var litt ironisk.... Klarer ikke la være å være småsur på ham når jeg har stått opp alene i 10mndr. Ham lider av en depresjon og tar sovetbl. Vet han ikke kan noe for det, men jeg er bare så utmattet av å være alene om alt. Då får han gå noen dager uten å sove!!! Hjelper ikke at han har problemer. Det har du også når du ikke får sove! Det er hans tur nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vet ikke om jeg klarer å sove borte fra ham. Stoler ikke på at pappan tar ham opp og trøster ham. Han er mere kald enn meg når det gjelder barnegråt. Skal jeg gå inn hvert 10min og trøste? Jeg stolte ikke på meg selv - hadde gitt etter for jeg tålte dårlig at hun gråt. Og DET ble jo ikke bedre av at jeg var så utslitt. Men jeg stolte da på pappaen og vi var helt enige om opplegget. Ja han gikk vel inn minst hver 10 min. Men som sagt gikk det bra, første natta var verst men det ble visst aldri veldig ille. Jeg syns selv det var helt utrolig at det gikk. Og det var helt FANTASTISK å få sove en hel natt igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja,jeg var litt ironisk.... Klarer ikke la være å være småsur på ham når jeg har stått opp alene i 10mndr. Ham lider av en depresjon og tar sovetbl. Vet han ikke kan noe for det, men jeg er bare så utmattet av å være alene om alt. Noen få netter MÅ han klare. Han kan vel sove på dagtid de få døgnene dette tar? Derfor bør DU reise vekk slik at du får sovet på nettene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.