bratstad Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Noe som opptar meg om dagen er svineinfluensavaksinen....min sønn ,som har diagnosen barneautisme, får jo tilbud om denne på skolen. Det som gir meg vond magefølelse og gjør at jeg ikke vil at han skal ta denne, er innholdet av kvikksølv som mye tyder på er veldig skadelig for mennesker med denne diagnosen. Har Dere noen formening om dette? Jeg syns jo det er veldig rart at det ikke finnes noe informasjon å få fra div foreninger og helsemyndigheter ang dette og vaksinens virkning på akkurat våre kjære som sliter med nedbrytningen av kvikksølv....håper Dere kan svare en frustrert mamma=) 0 Siter
double Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Det er da unødvendig å informere om autisme og vaksinering når det ikke har noen betydning. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Hvis ikke interesseforeningen for autisme har gått ut med noen spesifikke advarsler, så er det vel trygt vil jeg tro. Disse organisasjonene er jo som regel de første som kommer med slike advarsler til sine medlemmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.