Gå til innhold

Lyskestrekk/brokk?


Gjest Arillo

Anbefalte innlegg

har slitt med smerte i lysken og mageregionen + rundt testikklene i 4 mnd. trener 5-6 dager i uken med løping. under en konkurranse og dagen etter var smertene så store at jeg nesten ikke kunne bevege meg. Gikk til lege og fikk voltaren. han mente det var en betennelse. Etter endt kur var smertene borte, men kom igjen så snart jeg begynte å løpe igjen. Tok derfor fri 3 uker, og begynte å bruke ett treningsopplegg for lyskeproblemer fra olympiatoppen. Etter tre uker startet jeg opp med lett løping. Har nå trent lyskeprogrammet til olympiatoppen 3 ganger i uken og løpt 4-5 ganger i uken i et par mnd. kjenner enda en god del til plagene når jeg har løpt, men dem er borte igjen dagen etter. Mitt spørsmål er om jeg kan bli kvitt plagene helt visst jeg fortsetter å trene litt, eller om jeg bør ta en lengre treningsperiode til smertene er helt borte. Venlig hilsen Arild Svellingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...