Glimtipper Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Herregud, hvoe frekk og dum kan man være??? Lillemus beklaget. Det er ingen grunn til å angripe henne, hun ser at hun var noe krass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Herregud, hvoe frekk og dum kan man være??? Jeg har bedt Minaline om unnskyldning og hun har godtatt den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ''Ja, noen mødre er bare helt talentløse når det gjelder å få barna sine til å følge gjennomsnittskurvene.'' *Hehe* Jeg har klart det med den ene, men har sviktet totalt med den andre. Jeg krysser fingrene for at guttungen har fått noen flere farsgener enn sin storesøster. Hun endte opp etpar cm _kortere_ enn mine 160, selv om faren er ca. 185. Hun synes selv jeg har gjort en elendig jobb som har latt lav høyde og dårlig hårpryd gå i arv... Men broren er foreløpig helt normal, heller noen cm over snittet enn under. Så han har nok mer fra farssiden enn søsteren og ender vel noe nærmere idealkurven. Mitt hodehår har han også blitt forskånet for, til søsterens store irritasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.