Gå til innhold

Hvor kan jeg få makulert et brev?


Gjest brev som skal makuleres

Anbefalte innlegg

Gjest brev som skal makuleres

Jeg venter på opplysninger fra en instans som jeg nå angrer veldig på at jeg ba om. jeg er bekymret for om opplysningene som jeg får vil gjøre ting lettere for meg, eller bare forvirre meg mer. Jeg har derfor bestemt meg for å kaste/makulere brevet.

Siden det er sensitivt informasjon så vil jeg helst makulere det, og se at det blir makulert. Hvor kan jeg få gjort det? Gjør de det på posten? og kan jeg selv få se på prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    9

  • Mary Poppins

    6

  • frosken

    5

  • laban

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest brev som skal makuleres

Du kan da bare klippe det i filler selv, alternativt brenne det opp? Trenger vel ikke gå noe sted å få det gjort, vel.

jeg vil helst ikke vite så mye om innholdet, det tror jeg at jeg vil få vite om jeg tar det opp og klipper i det. Det hadde vært lettere å kjøre hele konvolutten inn i makuleringsmaskinen. jeg har ikke peis og kan heller ikke brenne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil helst ikke vite så mye om innholdet, det tror jeg at jeg vil få vite om jeg tar det opp og klipper i det. Det hadde vært lettere å kjøre hele konvolutten inn i makuleringsmaskinen. jeg har ikke peis og kan heller ikke brenne det.

Brenne brevet kan du gjøre i en kjele. Stå klar med et lokk, så er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil helst ikke vite så mye om innholdet, det tror jeg at jeg vil få vite om jeg tar det opp og klipper i det. Det hadde vært lettere å kjøre hele konvolutten inn i makuleringsmaskinen. jeg har ikke peis og kan heller ikke brenne det.

Trenger ikke peis for å brenne ett lite brev. Brenn det på verandaen oppi en kjel el lign, og ha for sikkerhets skyld en bøtte vann og et lokk til kjelen parat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brenne/klippe

jeg vil helst ikke vite så mye om innholdet, det tror jeg at jeg vil få vite om jeg tar det opp og klipper i det. Det hadde vært lettere å kjøre hele konvolutten inn i makuleringsmaskinen. jeg har ikke peis og kan heller ikke brenne det.

Da lar du bare være å åpne det, kun klipper på kryss og tvers med konvolutt og det hele.

Og brenning har de andre svart greit på.

Jøss og greier, gjøre så mye nummer ut av et så lite problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brev som skal makuleres

Da lar du bare være å åpne det, kun klipper på kryss og tvers med konvolutt og det hele.

Og brenning har de andre svart greit på.

Jøss og greier, gjøre så mye nummer ut av et så lite problem!

bor på studentleielighet, er ikke bare å brenne i vei her. Ikke har jeg noen veranda heller. Før jeg vet ordet av det har jeg brannvesenet på nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på studentleielighet, er ikke bare å brenne i vei her. Ikke har jeg noen veranda heller. Før jeg vet ordet av det har jeg brannvesenet på nakken.

Klipp det hele i så små biter som overhodet mulig da, uten å åpne konvolutten. Det er jo akkurat det samme som å stappe det i en makuleringsmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på studentleielighet, er ikke bare å brenne i vei her. Ikke har jeg noen veranda heller. Før jeg vet ordet av det har jeg brannvesenet på nakken.

Du får grille pølser ute i skogen da;-)

Eller klippe i masse små biter, og så kan du deretter passe på å kaste noen biter her og noen biter der, i ymse søppelkasser rundt omkring i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fido fidossen

bor på studentleielighet, er ikke bare å brenne i vei her. Ikke har jeg noen veranda heller. Før jeg vet ordet av det har jeg brannvesenet på nakken.

Da er det nok bare å spise opp brevet da. Smør på litt honning så går nok det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brenne/klippe

bor på studentleielighet, er ikke bare å brenne i vei her. Ikke har jeg noen veranda heller. Før jeg vet ordet av det har jeg brannvesenet på nakken.

Så klipp, da, eller ta med deg en kasseroll utenfor og brenn det der!

Eller gå til et postkontor eller en annen offentlig bygning og legg fram problemet, så får i alle fall de seg en god latter etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden og kommet frem til konklusjonen at enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er du veldig vanskelig person ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brev som skal makuleres

Klipp det hele i så små biter som overhodet mulig da, uten å åpne konvolutten. Det er jo akkurat det samme som å stappe det i en makuleringsmaskin.

det var bare det at jeg har hatt et bilde i mitt hode om å stappe hele konvolutten inn i en makuleringsmaskin. Det blir ikke helt det samme å gjøre noe annet. Bare en psykologisk greie tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bare det at jeg har hatt et bilde i mitt hode om å stappe hele konvolutten inn i en makuleringsmaskin. Det blir ikke helt det samme å gjøre noe annet. Bare en psykologisk greie tror jeg ;)

Gå på postkontoret og spør om de har makuleringsmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

det var bare det at jeg har hatt et bilde i mitt hode om å stappe hele konvolutten inn i en makuleringsmaskin. Det blir ikke helt det samme å gjøre noe annet. Bare en psykologisk greie tror jeg ;)

Riv brevet i biter og sleng det i do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brev som skal makuleres

Nå har jeg lest hele tråden og kommet frem til konklusjonen at enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er du veldig vanskelig person ;-)

thanks that made my day complete :( Tror jeg tar natten nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...