Gå til innhold

Hvor kan jeg få makulert et brev?


Gjest brev som skal makuleres

Anbefalte innlegg

Gjest brev som skal makuleres

''Alt jeg ønsker er bare å få makulert brevet på raskt mulig effektivt måte, så jeg kan gå videre med livet mitt.''

Og du har fått mange svar, men du "sørger for" å finne noe galt med dem alle. Grip forslagene med begge hender og få brevet makulert uten nøling - det er ikke vanskelig, det er ikke mye jobb, og det kreves ikke mye utstyr!

Du kan klare det, og du kommer til å klare det! :-)

Lykke til.

De andre svarene tror jeg desverre ikke at jeg klarer å benytte meg av. Jeg vil ikke vite hva som er i konvolutten samtidig er fristelsen også stor til å gjøre det. Og det tror jeg kan bli en for stor belastning akkurat nå. Tror jeg bare skal hive det i søpla med en gang jeg åpner postkassa.

Jeg merker at jeg blir veldig lei meg av å skrive om dette her og få så spydige svar, at jeg skulle være en slags drama queen etc. Det ville blitt for langt om jeg skulle forklare det som ligger bak dette her, men det er dype personlige grunner til at jeg er bekymret for hva denne informasjonen vil gjøre med meg. At jeg rett og slett kaster den tror jeg må være den beste løsningen, evnt at de kan makulere den på postkontoret. Om de skulle le av meg der, får de bare gjøre, det er ellers ikke mennesker jeg har noe forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    9

  • Mary Poppins

    6

  • frosken

    5

  • laban

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest brev som skal makuleres

''Og hvis jeg virkelig krisemaksimerer dette her, hvorfor har dette blitt en slik tråd? Hvorfor gidder folk da å engasjere seg?''

Betyr dette at du tror at folk synes din reaksjon er rimelig, og at du tror det er derfor de velger å svare deg?

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, bare at jeg har funnet min egen løsning, og hva som jeg tror vil fungere for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det er noen slike steder som er åpne for folk i oslo også? Om jeg bare kunne ta med meg brevet ditt og få det gjort, ja da er problemet løst for min del!

Jeg må bare innrømme at jeg fikk meg en skikkelig latter av tråden din. :-D

Takk for det!

Til gjengjeld gir jeg deg et tips:

http://www.loomis.no/Virksomhet-og-marked/makuleringstjeneste.asp?gclid=CJ6L1qb5xJ4CFUGF3god_TR5tg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre svarene tror jeg desverre ikke at jeg klarer å benytte meg av. Jeg vil ikke vite hva som er i konvolutten samtidig er fristelsen også stor til å gjøre det. Og det tror jeg kan bli en for stor belastning akkurat nå. Tror jeg bare skal hive det i søpla med en gang jeg åpner postkassa.

Jeg merker at jeg blir veldig lei meg av å skrive om dette her og få så spydige svar, at jeg skulle være en slags drama queen etc. Det ville blitt for langt om jeg skulle forklare det som ligger bak dette her, men det er dype personlige grunner til at jeg er bekymret for hva denne informasjonen vil gjøre med meg. At jeg rett og slett kaster den tror jeg må være den beste løsningen, evnt at de kan makulere den på postkontoret. Om de skulle le av meg der, får de bare gjøre, det er ellers ikke mennesker jeg har noe forhold til.

Jeg skjønner det er sårende når folk ler av at du har det vanskelig, men prøv å ikke avvis de mer seriøse forslagene om makulering.

Jeg synes ikke du bare skal hive det i søpla - da vil du senere kunne komme til å bekymre deg for om de sensitive opplysningene har kommet på avveie.

Det enkleste tipset må væreå kjøpe en engangsgrill og brenn opp brevet på den. Folk tenner jo opp griller i parker, på strender osv om sommeren også, og helt lov å gjøre det nå også.

Postkontoret kan være et tips - jeg har ingen formening om man kan kevere det til makulering der.

Litt dyrere er å kjøpe en egen makuleringsmaskin, men da har du den i tilfelle senere hendelser også:

http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=768499&loc=simplesearch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brev som skal makuleres

Jeg skjønner det er sårende når folk ler av at du har det vanskelig, men prøv å ikke avvis de mer seriøse forslagene om makulering.

Jeg synes ikke du bare skal hive det i søpla - da vil du senere kunne komme til å bekymre deg for om de sensitive opplysningene har kommet på avveie.

Det enkleste tipset må væreå kjøpe en engangsgrill og brenn opp brevet på den. Folk tenner jo opp griller i parker, på strender osv om sommeren også, og helt lov å gjøre det nå også.

Postkontoret kan være et tips - jeg har ingen formening om man kan kevere det til makulering der.

Litt dyrere er å kjøpe en egen makuleringsmaskin, men da har du den i tilfelle senere hendelser også:

http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=768499&loc=simplesearch

takk for tipset om en gangsgrill:) Normalt sett ville jeg ikke ha kjøpt en grill til dette her, men i akkurat dette tilfellet her gjør jeg hva som helst for å få det unna trygt kjapt og billig.

skal forhøre meg på postkontoret om de gjør makulering. Leste noe om at Frelsesarmeen hadde noen makuleringsmaskiner som var åpne for folk flest, men hvor det var fikk jeg ikke med meg.

Det er vel folk som har behov for å makulere papirer men som ikke har egen makuleringsmaskin, hvor gjør de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brev som skal makuleres

Jeg må bare innrømme at jeg fikk meg en skikkelig latter av tråden din. :-D

Takk for det!

Til gjengjeld gir jeg deg et tips:

http://www.loomis.no/Virksomhet-og-marked/makuleringstjeneste.asp?gclid=CJ6L1qb5xJ4CFUGF3god_TR5tg

Takk for det:) men jeg forsto ikke helt hvordan jeg kan bruke dette? er det ikke bare for bedrifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for tipset om en gangsgrill:) Normalt sett ville jeg ikke ha kjøpt en grill til dette her, men i akkurat dette tilfellet her gjør jeg hva som helst for å få det unna trygt kjapt og billig.

skal forhøre meg på postkontoret om de gjør makulering. Leste noe om at Frelsesarmeen hadde noen makuleringsmaskiner som var åpne for folk flest, men hvor det var fikk jeg ikke med meg.

Det er vel folk som har behov for å makulere papirer men som ikke har egen makuleringsmaskin, hvor gjør de det?

De aller fleste river det i små biter og kaster det i vanlig søppel. Om det må være helt umulig å sette det sammen igjen, så brenner noen det i en kasserolle under vifta på kjøkkenet.

Jeg har ikke lest hele tråden, men det virker kanskje som om ditt problem er mer enn bare brevet som må makuleres. Beslutningsvegring og problemer i forhold til det som er innholdet av brevet og som du ikke klarer å forholde deg til er en annen sak. Selv om brevet blir makulert, så finnes jo informasjonen. Hvordan har du tenkt å forholde deg til den saken i etterkant, lurer jeg umiddelbart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om brevet er tykt med flere papirer da?, ikke så lett å dra saksa igjennom da.

Men hva om jeg skulle kvitte meg med flere private opplysninger om person jeg hadde jobbet som støttekontakt for. Hva hadde du foreslått da? skulle jeg klippe ett og ett ark , eller brenne alt i en kjele eller? Hva gjør folk i sånne situasjoner?

og nei, jeg har ingen erfaring med å makulere brev på denne måten fra før, sikkert derfor dette høres rart ut. har aldri brent brev i kjele eller sittet med saksa.

Kan du ikke brenne brevet ute et sted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt poenget med slike svar. Det er mange mennesker i verden, og det er umulig for oss å sette oss inn i tankegangen til alle sammen. Så dropp slike innlegg i fremtiden, er mitt råd.

Nå spurte jeg ikke om råd fra deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt poenget med slike svar. Det er mange mennesker i verden, og det er umulig for oss å sette oss inn i tankegangen til alle sammen. Så dropp slike innlegg i fremtiden, er mitt råd.

Alt dette med at hun sliter psykisk osv kommer forøvrig frem i senere innlegg. Vi er ikke tankelesere, så utifra det første innlegget hennes står jeg fortsatt på at jeg synes hun krisemaksimerer dette noe unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...