Gå til innhold

Mamma som er lei seg

Gjest En mamma som er lei seg

Anbefalte innlegg

Gjest En mamma som er lei seg

Nå har sambo fått svineinfluensa. Feber i 39,5 og han er iskald og har vondt i hele seg. Han orker ikke annet enn stillhet.

Har ingen kjente her vi bor. Noen forslag til hva jeg og barna kan gjøre utenfor huset i kveld?

Jeg har ikke råd til å sende han på hotell.

Jeg kan ikke skjønne at så mye problemer skal komme på så få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En mamma som er lei seg.

Vi går på kino:) Men den starter ikke før kvart på seks. Hva gjøre fram til da? Nå er klokken halv fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi går på kino:) Men den starter ikke før kvart på seks. Hva gjøre fram til da? Nå er klokken halv fem.

Så vanskelig kan det vel ikke være å få én time til å gå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Gjøre utenfor huset?!?

Jeg har aldri hørt at andre familiemedlemmer må evakuere fordi en er syk.

Send gubben på soverommet og vær hjemme selv. Plages han av lyd, så gi ham ørepropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Gjøre utenfor huset?!?

Send gubben på soverommet og vær hjemme selv. Plages han av lyd, så gi ham ørepropper.

Hehe, tenkte noe lignende, men tenkte også at jeg ikke skulle være altfor forutinntatt etter andre innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Gjøre utenfor huset?!?

Tenkte akkurat det samme.

Sov-i-ro må være tingen.

Eller send gubben på sykehus. Det er bare det at på sykehus, så er det mange flere lyder og mer ståk og bråk enn i et vanlig hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

''Jeg har ikke råd til å sende han på hotell.''

Kanskje han kan betale selv? (Han skulle vel ha råd til det tatt i betraktning hvor lave matutgifter han har.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene dine det siste døgnet sier meg at DU opg DIN sambore enten er fiktive figurer laget for å more DOL-lesere ELLER at dere er særdeles umodne begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hehe, tenkte noe lignende, men tenkte også at jeg ikke skulle være altfor forutinntatt etter andre innlegget.

Det er godt noen tar på seg den snile, forståelsesfulle rollen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Tenkte akkurat det samme.

Sov-i-ro må være tingen.

Eller send gubben på sykehus. Det er bare det at på sykehus, så er det mange flere lyder og mer ståk og bråk enn i et vanlig hjem.

Man skal ha god helse for å takle sykehus, ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Innleggene dine det siste døgnet sier meg at DU opg DIN sambore enten er fiktive figurer laget for å more DOL-lesere ELLER at dere er særdeles umodne begge to.

Heller mest til det første alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du kan sende denne mannen hjem til moren sin og la ham bli der. Med de innleggene du har skrevet i det siste, synes jeg ikke at det virker som om dere har noen lysende framtid foran dere.

Jeg kunne aldri ha tenkt tanken på å sende mann og barn på dør, uansett hvor syn jeg hadde vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at jeg er litt forutinntatt etter å ha lest tidligere innlegg fra henne, men jeg hadde vel aldri tenkt tanken på å rømme huset fordi mannen var syk, eller at jeg skulle kaste dem på dør når jeg er syk.

Med tanke på lydømfintlighet - så måtte jeg jo ha kastet dem ut et par ganger om dagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han er syk så trenger vel ikke dere rømme huset? han får legge seg på soverommet med ørepropper hvis han ikke orker å høre at det er folk i huset.. Dere kan se en film i stua, lage pepperkakehus, gå på kino eller spisse trommer og synge i mikrofon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på seks mnd -og jeg, har nylig bodd i samme hus som en svineinfluert.. Han oppholdt seg så å si i hele huset og spiste sammen med oss. Bortsett fra når han lå helt utslått på rommet.

Det er nå tre uker siden, og hverken jeg eller sønnen min har blitt syke. Heller ikke broren min som var i samme hus. Foreldrene mine var også her, men de er vaksinert..

Så jeg tror i grunnen ikke det er så stort problem!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...