Gjest En mamma som er lei seg Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå har sambo fått svineinfluensa. Feber i 39,5 og han er iskald og har vondt i hele seg. Han orker ikke annet enn stillhet. Har ingen kjente her vi bor. Noen forslag til hva jeg og barna kan gjøre utenfor huset i kveld? Jeg har ikke råd til å sende han på hotell. Jeg kan ikke skjønne at så mye problemer skal komme på så få dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En mamma som er lei seg. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vi går på kino:) Men den starter ikke før kvart på seks. Hva gjøre fram til da? Nå er klokken halv fem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vi går på kino:) Men den starter ikke før kvart på seks. Hva gjøre fram til da? Nå er klokken halv fem. Så vanskelig kan det vel ikke være å få én time til å gå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gjøre utenfor huset?!? Jeg har aldri hørt at andre familiemedlemmer må evakuere fordi en er syk. Send gubben på soverommet og vær hjemme selv. Plages han av lyd, så gi ham ørepropper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gjøre utenfor huset?!? Jeg har aldri hørt at andre familiemedlemmer må evakuere fordi en er syk. Send gubben på soverommet og vær hjemme selv. Plages han av lyd, så gi ham ørepropper. Hehe, tenkte noe lignende, men tenkte også at jeg ikke skulle være altfor forutinntatt etter andre innlegget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvorfor skal dere rømme huset? Dere kan jo leke litt ute, kanskje se en film eller kjøpe julegaver? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gjøre utenfor huset?!? Jeg har aldri hørt at andre familiemedlemmer må evakuere fordi en er syk. Send gubben på soverommet og vær hjemme selv. Plages han av lyd, så gi ham ørepropper. Tenkte akkurat det samme. Sov-i-ro må være tingen. Eller send gubben på sykehus. Det er bare det at på sykehus, så er det mange flere lyder og mer ståk og bråk enn i et vanlig hjem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Han kan vel bure seg inne på soverommet som de fleste andre syke. Plugge igjen vinduer og ører. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ''Jeg har ikke råd til å sende han på hotell.'' Kanskje han kan betale selv? (Han skulle vel ha råd til det tatt i betraktning hvor lave matutgifter han har.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Innleggene dine det siste døgnet sier meg at DU opg DIN sambore enten er fiktive figurer laget for å more DOL-lesere ELLER at dere er særdeles umodne begge to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hehe, tenkte noe lignende, men tenkte også at jeg ikke skulle være altfor forutinntatt etter andre innlegget. Det er godt noen tar på seg den snile, forståelsesfulle rollen også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tenkte akkurat det samme. Sov-i-ro må være tingen. Eller send gubben på sykehus. Det er bare det at på sykehus, så er det mange flere lyder og mer ståk og bråk enn i et vanlig hjem. Man skal ha god helse for å takle sykehus, ja ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Innleggene dine det siste døgnet sier meg at DU opg DIN sambore enten er fiktive figurer laget for å more DOL-lesere ELLER at dere er særdeles umodne begge to. Heller mest til det første alternativet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes du kan sende denne mannen hjem til moren sin og la ham bli der. Med de innleggene du har skrevet i det siste, synes jeg ikke at det virker som om dere har noen lysende framtid foran dere. Jeg kunne aldri ha tenkt tanken på å sende mann og barn på dør, uansett hvor syn jeg hadde vært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hehe, tenkte noe lignende, men tenkte også at jeg ikke skulle være altfor forutinntatt etter andre innlegget. Det kan godt være at jeg er litt forutinntatt etter å ha lest tidligere innlegg fra henne, men jeg hadde vel aldri tenkt tanken på å rømme huset fordi mannen var syk, eller at jeg skulle kaste dem på dør når jeg er syk. Med tanke på lydømfintlighet - så måtte jeg jo ha kastet dem ut et par ganger om dagen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hm.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Selv om han er syk så trenger vel ikke dere rømme huset? han får legge seg på soverommet med ørepropper hvis han ikke orker å høre at det er folk i huset.. Dere kan se en film i stua, lage pepperkakehus, gå på kino eller spisse trommer og synge i mikrofon 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArabianStar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sønnen min på seks mnd -og jeg, har nylig bodd i samme hus som en svineinfluert.. Han oppholdt seg så å si i hele huset og spiste sammen med oss. Bortsett fra når han lå helt utslått på rommet. Det er nå tre uker siden, og hverken jeg eller sønnen min har blitt syke. Heller ikke broren min som var i samme hus. Foreldrene mine var også her, men de er vaksinert.. Så jeg tror i grunnen ikke det er så stort problem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.