Gå til innhold

Endelig tørre netter!


Gjest Mette Wik

Anbefalte innlegg

Gjest Mette Wik

Fram til juni iår tisset vår 8 år gamle sønn hver eneste natt - ofte 2-3 ganger pr. natt. Vi forsøkte det meste (bortsett fra medisinering), - kiropraktor, alarmer, væskerestriksjoner, opp å tisse om natta, - men ingenting hjalp.... til vi fikk hjelp av organisasjonen

Hargitt House Foundation i USA (se www.wetstop.com). Med deres opplegg tok det Martin 5 uker å bli helt tørr - og nå har han ikke tisset i senga en eneste gang på over to måneder.

Filosofien er mye av den samme som hos drybed.com, men hjelpen er ikke fullt så kostbar.

Opplegget var en kombinasjon av diett, knipetrening, inntak av store mengder vann før sengetid(!), alarm og skikkelig oppvåkning når alarmen gikk om natta.

Ta gjerne kontakt med [email protected] dersom du vil ha mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss dette hørtes jo nesten helt utrolig ut, tørr på 5 uker!!!! Jeg har lest om Drybed og lenge hatt lyst til å prøve den behandlingen, men prisen har nok vært alt for høy for oss. Det er derfor med stor interesse jeg leste ditt innlegg.

Gratulerer så mye til din sønn som nå er kvitt problemet, og til dere foreldrene som nå slipper all jobb og deprimerende tanker som deres sønn sikkert har hatt.

Min sønn er 7 år og sengevæter, nå ser vi at det tross alt er håp. Jeg kommer nok til å sende deg en mail for å få litt mer informasjon om behandlingen. Skulle virkelig ha vært deilig for poden å slippe nattbleien nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Harket, uroterapeut

Hei Mette Wik. Det var kjempeflott å høre. Da har dere virkelig gjort en jobb alle sammen. Jeg skal ta meg tid en dag til å gå inn på nettet å se på det. Takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...