Gjest GA Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hah! Da var vi i en sportsbutikk som skulle selge ut lageret pga flytting og fikk tak i et par slalåmski og støvler til 7-åringen til 150,- for støvler og 200,- for ski. Bindinger har vi + en bestefar som kan sånt. Riktignok ikke årets modell av utstyr men det overlever hun nok. ( i tillegg fant vi treningsdresser og fleecegenser før vi måtte frese videre på konsert) Trallala! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Så heldig å finne noe sånt før jul! Junior fikk sine første alpinski på liknende vis. Det var en sportsbutikk som skulle stenge, og jeg fikk fullt utstyr til både ham og meg selv til noe sånt som 30% av ordinærpris. Han har vokst ut av det nå, men mitt kommer til å vare "evig". Håper mottakeren blir fornøyd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Så herlig! Det må føles utrolig godt å ha gjort et så bra røverkjøp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det gjør noe med humøret å få tak i sånt nsten gratis :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Av en eller annen grunn forventet jeg meg et eller annet dypt og filosofisk i denne tråden (ut fra tittelen), men dengang ei ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fantastisk. Og det spiller vel ingen rolle om det ikke er årets modell vel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kom forleden over et restlager av et produkt som nå har gått ut av produksjon, som jeg bruker masse av. Jeg kjøpte masse av det og følte meg skikkelig heldig og fornøyd! Ah!!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Et scoop! :-) Jeg digger salg av fjorårsmodeller :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.