Gjest MayLynn Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Hvor bestiller dere julekort - evt hvordan gjør dere? Vi har i år bestilt på nfoto.no og er bare kjempefornøyd. Kortene ble sendt dagen etter bestilling og det gikk altså mindre enn 2 døgn fra bestilling til vi hadde dem i postkassen. Vi kan også designe kortet helt selv og kvaliteten var bra. Vi trodde vi var sent ute, men nå ble vi faktisk blandt de første til å dele ut! 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg bestilte på fotoknudsen, rask levering og rimelig. slapp å betale porto pga jeg kunne hente i butikk 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Bestilte fra Elkjøp, og mot et lite vederlagt på kr 40, slapp jeg å kjøre til butikken og hente:-) Fra jeg bestilte til bildene kom, tok det bare 3 virkedager, selv om de sa 5-7 dager eller deromkring på hjemmesiden. Jeg bestilte ikke ferdige julekort, da, men bare billedkopier, for p lime inn i andre kort. 0 Siter
Speak Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jeg lastet ned Photoshop for et par uker siden. Så jeg lager og printer dem ut selv i år:-) 0 Siter
cizz Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Vi er kjempefornøyde med kortshop.no!! Bruker dem for tredje året på rad:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 ''Vi har i år bestilt på nfoto.no og er bare kjempefornøyd. Kortene ble sendt dagen etter bestilling og det gikk altså mindre enn 2 døgn fra bestilling til vi hadde dem i postkassen. Vi kan også designe kortet helt selv og kvaliteten var bra.'' Akkurat slik her også. Jeg må bare få sendt dem ut.. ;p 0 Siter
Spirello Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg bestilte på fotoknudsen, rask levering og rimelig. slapp å betale porto pga jeg kunne hente i butikk man må betale 62 kr ved å hente i butikk.. Gjør også det ) Har ikke fått dem ennå, for bestilte på onsdag, men tror de ble bra. Valgte enkle kort, med tre bilder. La inn noen stjerner og mus i tillegg så ble litt egenkomponert. Ble fine, så gleder meg til å få dem. 0 Siter
AAA Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Vi er kjempefornøyde med kortshop.no!! Bruker dem for tredje året på rad:-) Derfra skal jeg bestille når jeg blir rik....! De har rålekre kort, men er i overkant dyre når man skal ha veldig mange. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.