Gjest MayLynn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvor bestiller dere julekort - evt hvordan gjør dere? Vi har i år bestilt på nfoto.no og er bare kjempefornøyd. Kortene ble sendt dagen etter bestilling og det gikk altså mindre enn 2 døgn fra bestilling til vi hadde dem i postkassen. Vi kan også designe kortet helt selv og kvaliteten var bra. Vi trodde vi var sent ute, men nå ble vi faktisk blandt de første til å dele ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg bestilte på fotoknudsen, rask levering og rimelig. slapp å betale porto pga jeg kunne hente i butikk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bestilte fra Elkjøp, og mot et lite vederlagt på kr 40, slapp jeg å kjøre til butikken og hente:-) Fra jeg bestilte til bildene kom, tok det bare 3 virkedager, selv om de sa 5-7 dager eller deromkring på hjemmesiden. Jeg bestilte ikke ferdige julekort, da, men bare billedkopier, for p lime inn i andre kort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg lastet ned Photoshop for et par uker siden. Så jeg lager og printer dem ut selv i år:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vi er kjempefornøyde med kortshop.no!! Bruker dem for tredje året på rad:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ''Vi har i år bestilt på nfoto.no og er bare kjempefornøyd. Kortene ble sendt dagen etter bestilling og det gikk altså mindre enn 2 døgn fra bestilling til vi hadde dem i postkassen. Vi kan også designe kortet helt selv og kvaliteten var bra.'' Akkurat slik her også. Jeg må bare få sendt dem ut.. ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg bestilte på fotoknudsen, rask levering og rimelig. slapp å betale porto pga jeg kunne hente i butikk man må betale 62 kr ved å hente i butikk.. Gjør også det ) Har ikke fått dem ennå, for bestilte på onsdag, men tror de ble bra. Valgte enkle kort, med tre bilder. La inn noen stjerner og mus i tillegg så ble litt egenkomponert. Ble fine, så gleder meg til å få dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vi er kjempefornøyde med kortshop.no!! Bruker dem for tredje året på rad:-) Derfra skal jeg bestille når jeg blir rik....! De har rålekre kort, men er i overkant dyre når man skal ha veldig mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.