isbe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Datteren min på 10 år har vondt i et bryst, hatt det over tid. Er det vanlig i vekstperiode? Hun har utviklet seg endel og fått tydelige bryster i denne perioden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg hadde vondt i begge brystene da mine pupper var under utvikling. Er nok helt normalt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg hadde veldig vondt i brystene når mine vokste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er helt vanlig. Jeg husker det gikk sport blant guttene på skolen i 5-6-7 klasse å slå jentene på puppene fordi de som oftest var så ømme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.