H@yley Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Har du noen enkel måte å gjøre dette på? Evt. tips om et vidundermiddel? 0 Siter
laban Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Legg aluminimsfolie i bunnen av vaskekummen, hell på salt, legg sølvtøyet oppå og dekk med vann. Vent en stund og gni det rent. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Legg aluminimsfolie i bunnen av vaskekummen, hell på salt, legg sølvtøyet oppå og dekk med vann. Vent en stund og gni det rent. Må signere denne. Prøvde det her om dagen og etter 5 min i kummen var det helt blankt. Bare skylte med vann og tørket etterpå. 0 Siter
H@yley Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Skrevet 11. desember 2009 Legg aluminimsfolie i bunnen av vaskekummen, hell på salt, legg sølvtøyet oppå og dekk med vann. Vent en stund og gni det rent. Varmt eller kaldt vann? Og hvor mye salt? Virker jo veldig enkelt dette.... 0 Siter
laban Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Varmt eller kaldt vann? Og hvor mye salt? Virker jo veldig enkelt dette.... Tror jeg har brukt vanlig, lunkent vann, omtrent som til oppvask, i hvert fall ikke varmere. Salt har jeg bare prøvd meg fram med - noen spiseskjeer, kanskje. Avhenger jo litt av vannmengden også. Ikke ta for mye ved første forsøk. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Varmt eller kaldt vann? Og hvor mye salt? Virker jo veldig enkelt dette.... Lunkent vann, og en god neve salt. Du kan faktisk stå og se at sølvet blir fint. Helt genialt opplegg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Varmt eller kaldt vann? Og hvor mye salt? Virker jo veldig enkelt dette.... http://www.klikk.no/bolig/interior/article519303.ece 0 Siter
filiokus81 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Legg aluminimsfolie i bunnen av vaskekummen, hell på salt, legg sølvtøyet oppå og dekk med vann. Vent en stund og gni det rent. Signerer denne! Dette er verdens beste husmortips altså ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.