UlrikkeE Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gidder du dele ditt ALLER beste tips for å få det skikkelig rent?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vasker bare dette på samme måte som vinduene. Men ettersom jeg gjør det bittelitt oftere enn å vaske vinduer så bruker jeg glass-spray mellom de ordentlige vaskene. Altså glass-spray ukentlig, og skikkelig vask meg jif vindusvask innimellom. Jeg synes det er rene og pene nesten hele tiden da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Burlefot Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Varmt vann med nylonvask i, fjern såpevannet med nal. Jeg garanterer at det blir utrolig pent! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde samme problem og fikk tips her inne. Varmt vann, halvparten Zalo og Salmiakk. Jeg bruker en mikrofibervott til å vaske veggene med. Skyll av med varmt vann, og bruk nal etterpå. Skinnende rent og uten skjolder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vasker med Porsgrunn dusjvask på innsiden. Smører det på med en klut, spyler og et par kjappe tak med nalen på hver glassvegg. Og Jif glassvask på utsiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du må bruke et middel som fjerner kalkbelegg. F.eks. TD bad. Og så må det huskes på å bruke nal hver gang man har dusjet. Dessverre:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.