Gå til innhold

Dusjkabinett av glass...

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vasker bare dette på samme måte som vinduene. Men ettersom jeg gjør det bittelitt oftere enn å vaske vinduer så bruker jeg glass-spray mellom de ordentlige vaskene.

Altså glass-spray ukentlig, og skikkelig vask meg jif vindusvask innimellom. Jeg synes det er rene og pene nesten hele tiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Hadde samme problem og fikk tips her inne. Varmt vann, halvparten Zalo og Salmiakk. Jeg bruker en mikrofibervott til å vaske veggene med. Skyll av med varmt vann, og bruk nal etterpå. Skinnende rent og uten skjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker med Porsgrunn dusjvask på innsiden. Smører det på med en klut, spyler og et par kjappe tak med nalen på hver glassvegg. Og Jif glassvask på utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...